کد خبر: ۴۹۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 09 September 2017
بانوی قایقران گیلانی در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نقره شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بانوی قایقران گیلانی در رقابت‌های روئینگ چهارنفره تک پاروی سبک‌وزن موفق به کسب مدال نقره شد.

 

حمیرا برزگر قایقران گیلانی تیم ملی ایران در روئینگ چهار نفره تک پاروی سبک‌وزن بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نقره شد. حمیرا برزگر پیش‌ازاین در بازی‌های آسیایی گوانگ ژو چین و اینچئون کره جنوبی نیز موفق به کسب مدال برنز شده بود.

 

تیم ملی قایقرانی ایران در ماده روئینگ چهارنفره تک پاروی سبک‌وزن با ترکیب برزگر، وقوفی، رومی و امیدی پارسا به مصاف رقبای آسیایی رفت و در بازی فینال موفق شد با زمان 6:53.49 از خط پایان مسابقه عبور کند. قایقرانان چینی در این ماده موفق به کسب مدال طلا شدند و تیم میزبان نیز گردن‌آویز برنز را از آن خود کرد.

 

نازنین ملایی دیگر قایقران گیلانی حاضر در این رقابت‌ها بود که در روز اول مسابقات موفق شد در ماده روئینگ تک‌نفره سبک‌وزن بانوان با رکورد زمانی 7:18.71 از خط پایان عبور کرده و برای دومین سال متوالی مدال طلای آسیا را برای ایران به ارمغان بیاورد.

 

گفتنی است رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا به میزبانی پاتایا تایلند برگزار شد و تیم ملی قایقرانی ایران در دو قسمت آقایان و بانوان درمجموع با هشت مدال به کار خود پایان داد. تیم ایران در این رقابت‌ها موفق به کسب پنج مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار