مدیر کل ثبت احوال ایلام از صدور بیش از 160 هزار کارت ملی هوشمند در استان خبر داد و گفت: کارت های ملی قدیمی تا پایان سال جاری اعتبار دارد.
کد خبر: ۴۸۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 05 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ منوچهر تیموری اظهار کرد: 445 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که از این تعداد تاکنون بیش از 160 هزار نفر معادل 36 درصد از واجدین شرایط بالای 15 سال از کارت هوشمند ملی برخوردار شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه 40 ایستگاه ثبت نام کارت ملی هوشمند در سطح استان ایلام راه اندازی شده است، افزود: در 10 شهرستان تابعه این استان همه اداره های ثبت احوال اقدام به صدور کارت ملی هوشمند برای متقاضیان می کنند ضمن اینکه علاوه بر ثبت احوال، دفاتر پیشخوان و پست نیز در این خصوص فعال هستند.
 
مدیرکل ثبت احوال استان ایلام تاکید کرد: برای صدور کارت ملی هوشمند سرعت و فرصت معقولی وجود دارد به طوریکه ظرف مدت20 روز کارت ملی هوشمند صادر می شود و مردم می توانند با استفاده از فرصت باقیمانده برای تعویض کارت ملی قدیمی و تبدیل به کارت ملی هوشمند جدید اقدام کنند.
 
تیموری بر ضرورت داشتن کارت ملی هوشمند تاکید کرد و از مردم استان خواست که برای دریافت این کارت هر چه سریع تر اقدام کنند.
 
به گفته وی روزانه ظرفیت پذیرش و ثبت ‌نام 2 هزار نفر در مراکز ثبت ‌احوال در استان وجود دارد و هیچ مشکلی در صدور کارت ملی هوشمند در استان وجود ندارد. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار