رئیس بیمارستان غرضی ملایر از افتتاح درمانگاه تخصصی این بیمارستان در تیر ماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل تامین اجتماعی کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 17 June 2015

رئیس بیمارستان غرضی ملایر از افتتاح درمانگاه تخصصی این بیمارستان در تیر ماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل تامین اجتماعی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا ؛ دکتر "محمدرضا توکلی" ‌ افزود: بازسازی و تجهیز درمانگاه تخصصی بیمارستان غرضی با مساحت هزار و 500 مترمربع و با اعتبار 500 میلیون تومان از محل اعتبارات تعمیرات استانی مدیریت درمان، شهریورماه 93 کلید خورد و پس از گذشت 8 ماه از پیشرفت فیزیکی 100 درصدی برخوردار بوده و آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه یک قسمت از درمانگاه در حال بهره‌برداری و ارائه خدمات به بیماران است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در ابتدای تیرماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور رسما به بهره‌برداری برسد.

توکلی ادامه داد: این پروژه شامل درمانگاه عمومی، دندان پزشکی، کمیسیون پزشکی و درمانگاه تخصصی شامل داخلی، اطفال، زنان، قلب و عروق، چشم‌پزشکی، گوش و حلق و بینی، اکوکاردیوگرافی و تست ورزش است که به صورت اتاق‌های جداگانه به بیماران خدمات‌دهی خواهد کرد.

وی اظهار كرد: با اضافه شدن و تجهیز این درمانگاه به مجموعه بیمارستان، بخشی از مشکلات پذیرش بیماران تا سال‌های آینده مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به ویزیت هزار نفر بیمار به صورت روزانه، خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی ماهیانه 30هزار نفر را به صورت سرپایی ویزیت می‌کند.

توکلی تصریح کرد: با افتتاح این درمانگاه سطح کمّی و کیفی خدمات‌دهی به بیماران تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد و از آنجایی که به علت نبود بیمارستان تامین اجتماعی در تویسرکان و نهاوند، بیماران آن شهرها نیز به بیمارستان غرضی ملایر مراجعه می‌کنند بنابراین علاوه بر ارائه خدمات سرپایی قادر به ارائه خدمات بستری و تخصصی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی هستیم.

وی یادآور شد: همزمان با افتتاح درمانگاه تخصصی بیمارستان غرضی 3 طرح مهم عمرانی دیگر نیز در این مرکز کلید خواهد خورد که شامل بازسازی بخش اطفال، بازسازی و بهسازی و کامل کردن زایشگاه و کلنگ‌زنی انبار دارویی بیمارستان به مساحت 800 مترمربع است.

وی ابرازامیدواری کرد: با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در این مجموعه مجوز احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در سطح شهر و احداث بخش سی تی اسکن و MRI برای بیمارستان غرضی اخذ شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار