شاید پرحاشیه ترین بخش مراسم سالگرد 24 خرداد سخنرانی شهریار مشیری رئیس ستاد روحانی در هرمزگان بود. وی عمده اظهارات خود را متمرکز بر انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی کرد و گفت: بیشترین سنگ اندازی در کار دولت از ناحیه مجلس فعلی است.
کد خبر: ۴۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 16 June 2015
به گزارش خبرنگار تابناک - جزیره،‌ مراسم سالگرد انتخابات 24 خردادماه 1392 در بندرعباس که عصر بیست و پنجمین روز از خرداد 94 در بندرعباس و به همت استانداری هرمزگان و با حضور معاون عملی رئیس جمهور برگزار شد،‌ حواشی جالبی داشت.

* این مراسم که با حضور چشم گیر مدیران دستگاهها و ادارات هرمزگان همراه بود در سالن شرکت گاز بندرعباس برگزار شد و در آن علاوه بر سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور و استاندار هرمزگان،‌ آقایان شهریار مشیری رئیس ستاد روحانی در سال 92 و شیرزاد عزتی رئیس خانه مطبوعات هرمزگان و شیخ بهجت امام جمعه اهل سنت بندرلنگه و خانم هدی صالحی دبیر شاخه هرمزگان حزب زنان نواندیش ایران سخنرانی کردند.

* برای فاصله میان سخنرانی ها نیز اجرای موسیقی توسط علی علوی و فرزند وی و همین طور طنزخوانی خالو راشد (طنز پرداز هرمزگانی) و پخش کلیپ " خطرناکه حسن‌" نیز در نظر گرفته شد.

* مجری برنامه نیز در بخشی از برنامه خواستار حفظ یکپارچگی هرمزگان شد که با تشویق حضار همراه بود و به نوعی نیز انتقال پیام مردم هرمزگان در خصوص مسئله انتزاع در غرب استان به معاون علمی رئیس جمهور نیز بشمار می رفت.

* شاید پرحاشیه ترین بخش مراسم سالگرد 24 خرداد سخنرانی شهریار مشیری رئیس ستاد روحانی در هرمزگان بود. وی عمده اظهارات خود را متمرکز بر انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی کرد و گفت: بیشترین سنگ اندازی در کار دولت از ناحیه مجلس فعلی است که موجب شده وزرا به جای تمرکزشان بر مسائل و مشکلات کشور مجبورند هر روز در مجلس برای پاسخ دادن به سوالات نمایندگان حضور یابند و 3000 هزار سوال در طول کمتر از دو سال فعالیت از وزرای دولت در طول تاریخ مجلس در ایران بی سابقه بوده است!

مشیری موضوع انتخابات آینده مجلس را نیز پیش کشید و به حضار گفت: نمایندگانی انتخاب کنید که با دوت همگام و همراه باشند و بگذارند که دولت کار کند. وی گفت: در طول 93 سال کل درآمد نفتی ایران معادل 600 میلیارد دلار بوده و فقط در 7 سال دولت قبل درآمد نفتی ایران از 750 میلیارد دلار فراتر رفت اما بجای خدمت به مردم و برداشتن مشکلات،‌اختلاس ها زیاد شد.

* پس از سخنان مشیری،‌ جادری استاندار هرمزگان نیز به ارائه گزارشی از اقدامات دولت در هرمزگان طی دو سال اخیر پرداخت و گفت: این دولت دولت شعور است نه شعار،‌ دولت غیرت است نه غارت. این سخنان جادری مورد تشویق حضار قرار گرفت.

* پایان بخش مراسم نیز سخنرانی ستاری معاون علمی رئیس جمهور بود که محور سخنان خود را موضوع مهم تدبیر در امور و تصمیم گیری ها عنوان کرد و گفت:‌ نتیجه تدابیری که در زمان جنگ اندیشیده شد به پیروزی ملت ایران انجامید و باید از تجارب آن دوران،‌اکنون نیز به خوبی بهره برد و با دشمن شناسی و اندیشه و تحلیل درست از بند تحریم ها عبور کنیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار