استاندار مازندران از افتتاح ۳۲ پروژه مدرسه‌سازی تا پایان شهریور امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 28 August 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه ابتدایی نزهت ساری اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت نسل امروز و آینده‌سازان فردا دارد که باید ساخت و تحهیز مدرسه توجه شود.

وی افزود: خیران نقش مهمی در توسعه فضای آموزشی دارند که از مال خود جهت توسعه آموزش و فرهنگ استفاده می‌کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه تجهیز مدارس مازندران نیز گفت: برای ساخت مدرسه نزهت مرحوم صمدایی ساری با زیربنای دو هزار و 50 متر مربع دو میلیارد تومان هزینه شد.

قربان‌علی شیرزاد افزود: 32 پروژه تا پایان شهریور با 28هزار متر مربع و  207کلاس درس با 32 میلیارد تومان اعتبار تجهیز شد.

وی گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون،  هشت هزار و 650 کلاس درس در استان استاندارد سازی شد و 50 میلیارد تومان هزینه شد

مزرعه پرورش ماهی در ساری افتتاح شد

با حضور استاندار مازندران مزرعه پرورش ماهی در ساری افتتاح شد.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در این مراسم گفت: با توجه به رشد روز افزون جمعیت در جهان به ویژه در کشورهای در حال توسعه، یکی از راه‌های تامین پروتئین مورد نیاز مردم تولید آبزیان پرورشی است.


وی افزود: مازندران با داشتن منابع آبی مانند چشمه و چاه‌های کشاورزی و اراضی ساحلی کم بازده با آب دریا بر ای توسعه آبزی‌پروری مستعد است که توسعه مزارع پرورش ماهی اهمیت بسیاری دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت اشتغال در جامعه، تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد ایجاد اشتغال پایدار و مستقیم و افزایش درآمد خانوارها و رشد اقتصادی در منطقه و جامعه خواهیم بود.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار