استاندار قزوین:
فریدون همتی با بیان اینکه تکریم مردم هزینه دار نیست عنوان کرد: همه باید پاسخگوی مردم باشیم و بدانیم که تکریم مردم نیازمند عزم، اراده و همت است.
کد خبر: ۴۸۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک و در جمع مسئولین این شهرستان با اشاره به اینکه همه باید آماده پیاده کردن منویات رهبری مخصوصا در حوزه اقتصاد مقاومتی باشیم، تأکید کرد:  با تحقق اقتصاد مقاومتی شاهد رونق در تولید و ایجاد اشتغال در استان و کشور خواهیم بود.
وی افزود: همه باید با تمام توان از فرصتی که در اختیار ما قرار داده شده استفاده کنیم و برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.
همتی با بیان اینکه به دنبال ساماندهی دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی بهتر به مردم هستیم ، تأکید کرد: همه باید پاسخگوی مردم باشیم و بدانیم که تکریم مردم نیازمند عزم، اراده و همت است.
وی با اشاره به اینکه از هفته دولت باید برای بیان دستاوردهای دولت و خدمات آن به مردم استفاده شود، بیان کرد: مردم حق دارند در جریان خدماتی که از سوی دلت به آنها ارائه شده است قرار بگیرند و همه ما نیز باید این خدمات را به درستی بیان کنیم .
مقام عالی دولت در استان قزوین با اشاره به دستاورد دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی عنوان کرد: دولت با پشتوانه مردم توانست در برابر فشارهای بیگانگان به ایستد و نتیجه آن نیز موفقیت های بزرگی بود که امروز در عرصه سیاست خارجی توانسته‌ایم بدست بیاوریم.
وی افزود: قدرت ملت ایران امروز در شرایطی است که امریکا بعد سالها دیگر قدرت همیشگی را نداشته و می بینیم که دیگر جامعه جهانی، امریکا را در برابر ایران یاری نمیکنند.
همتی رمز موفقیت دولت در کشور را اخلاص دانسته و ادامه داد: تقویت اقتصاد کشور با واگذاری امور به دست ممکن خواهد بود و هر زمان که توانسته ایم از مشارکت مردم در کشور بهره مند شویم به نتایج بزرگی دست یافته ایم.
وی در پایان رمز موفقیت کشور را درهمدلی و مساعدت همه اقشار و مسئولین دانست و یادآور شد: باید از ظرفیت علما، روحانیون، ادمه جمعه و ائمه جماعات در تقویت بنیه فرهنگی استان استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار