رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهران گفت: از ابتدای سال جاری 40 هزارنفر ساعت کلاس آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای مهران برگزار شده است.
کد خبر: ۴۸۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 26 August 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛داریوش روشنی اظهار داشت: چهار کارگاه صنایع دستی، قالیبافی، خیاطی،کشاورزی (پرورش قارچ زنبورداری) در مرکز خواهران و کلاس‌های مکانیک خودرو سبک،کامپیوتر، تاسیسات ساختمانی،گوهر تراش در مرکز برادران فنی و حرفه‌ای مهران کار آموزش هنر جویان را انجام می‌دهد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهران گفت: با آموزش‌های این مرکز10 درصد اشتغال در این شهرستان ایجاد شده است.

وی در خصوص آموزشگاه‌های آزاد ادامه داد: چهار آموزشگاه آزاد دربخش خصوصی در شهرمهران وجوددارد که کلاس‌های کامپیوتر، الکترونیک، برق، آرایش و پیرایش در این آموزشگاه‌ها برگزار می‌شود.

روشنی تصریح کرد: طبق نیاز سنجی که مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان در بین مخاطبین انجام می‌دهد اقدام به برگزاری دوره‌های پر تقاضا از سوی مخاطبین می‌کند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهران گفت : بخشداری و دهیاری‌ها در این امر همکاری دارند.

روشنی درخصوص اعتبارات مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهران تصریح کرد: در بخش ملی  60 میلیون ریال از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه مواد مصرفی به این مرکز پرداخت و در بخش استانی درحال حاضر اعتباری دریافت نشده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهران یادآور شد: اعطای تسهیلات به متقاضیان از سوی بانک کارآفرینی امید است که متاسفانه در بسیاری مواقع متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نمی‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار