فرماندار تاکستان با برشمردن پیشرفت های شهرستان تاکستان در دولت یازدهم، پیشرفت دولت در حوزه سلامت را صعودی دانست.
کد خبر: ۴۸۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 25 August 2017
به گزارش تابناک قزوین سیاوش طاهرخانی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیرو امید در حوزه های مخلتف اظهار کرد: بیش از 59 پروژه باهزینه ای بالغ بر 28 میلیاد و 500 میلیون تومان در هفته ی دولت در تاکستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی افزود: در حوزه کشاورزی سه طرح مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت كه يكي ازاين پرو‍ژه‌ها مربوط به بخش دولتي و دو پرو‍ژه در راستاي حمايت از بخش خصوصي است.
طاهرخاني ادامه داد: خوشبختانه افتتاح پروژه ها در حوزه ي سلامت چشمگير بوده و شاهد پيشرفت سعودي در حوزه‌ي بهداشت و سلامت در شهرستان هستيم .
فرماندار قزوین بیان کرد: با سفر همتي استاندار قزوین به تاکستان پرو‍ژه‌هاي ديگري ازجمله در بخش صنعت و معدن در هفته دولت در این شهرستان مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت .
وی با بیان اینکه پرو‍ژه هاي راه و شهرسازي از جمله طرح هاي فراگيري است كه در سطح شهرستان افتتاح و مورد بهربرداري قرا مي گيرد، افزود: در حوزه روستاهای شهرستان تاکستان و دهیاری های این شهرستان نیز اعتباری بالغ بر 13 میلیارد به آنها تحقق خواهد یافت.
وي در پایان یادآور شد: در هفته دولت طرح هاي عمراني، كشاورزي و آبرساني  ديگري نيز در بخش هاي چهارگانه شهرستان افتتاح و مورد بهره برداري قرارمي گيرند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار