23 مرداد امسال خانمي جوان با مراجعه به پليس آگاهي شهرستان از گم شدن خواهر 26 ساله اش که متاهل و داراي يك فرزند دختر بچه شش ساله است خبر داد .
کد خبر: ۴۸۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 24 August 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از خراسان، كارآگاهان دايره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي بدليل عدم اطلاع و مراجعه شوهر فرد مفقود شده به وي مظنون و تحقيقات اوليه را با احضار وي آغاز كردند . 

در ادامه تحقيقات فني و پليسي ماموران متوجه تناقض گويي شوهر این زن شده و با استفاده از شگردهاي پليسي متوجه مي شوند از 20 روز قبل به طرز مشكوكي اين خانم مفقود و به همين دليل شك و ظن كارآگاهان بيشتر شد. 

كارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوري ادله و مستندات پليسي و تحقيقات محلي متوجه وجود يك سري اختلافات خانوادگي بین این زوج جوان مي شوند كه همين سرنخ و ديگر ادله كافي بود كه همسر اين خانم چاره اي جز بيان حقيقت نداشته باشد . 

متهم كه عرصه را بر خود تنگ ديد به ناچار لب به اعتراف گشود  : شب حادثه با همسرم بدليل اختلافات قبلي درگير شدم و  همسرم با چاقوي آشپزخانه به سمت من حمله ور  شد و من چاقو را از وي گرفته و يك ضربه به ناحيه گلوي وي وارد كردم كه ناگهان نقش بر زمين شد و فوت کرد و او را داخل چاه حیاط منزلم انداختم. 

با اعترافات متهم به قتل بلافاصله مراتب با دادستان و بازپرس ويژه قتل و همچنين پزشكي قانوني هماهنگ و با مراجعه به محل جسد با كمك عوامل آتش نشاني به بيرون منتقل و با دستور مقام قضايي پس از معاينه به سردخانه منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار