۱۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور نماینده مردم گچساران و باشت مسولان استانی و شهرستانی در شهرستان باشت به مناسبت هفته دولت افتتاح وکلنگزنی شد.
کد خبر: ۴۸۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 24 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از کبنا نیوز از ، ۱۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور نماینده مردم گچساران و باشت مسولان استانی و شهرستانی در شهرستان باشت به مناسبت هفته دولت افتتاح وکلنگزنی شد.
سید مسعود حسینی فرماندار باشت گفت: از این تعداد پروژه ، ۱۸ طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
حسینی با اشاره به میزان اعتبارات افتتاحی وکلنگ زنی پروژهای عمرانی هفته دولت در شهرستان باشت افزود: سال ۹۶ برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در سطح شهرستان باشت اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان هزینه شده، که اغلب این فعالیت ها در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی ، برق رسانی ، آب شرب شهری و روستایی ، راهداری و حمل ونقل است.
وی بیان کرد: پروژهایی که قبل از هفته دولت و طی سال های ۹۶ به افتتاح رسیده اند حدود ۱۱۰ میلیارد ریال و همچنین پروژه های در حال اجرا که اکثر آن ها نیز در سال جاری به اتمام خواهند رسید حدود ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.
وی یاد آور شد: هفته دولت برای متصدیان و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی مغتنم است تا با ارائه گزارش عملکرد، اقدامات و خدمات انجام گرفته برای مردم تشریح کنند، زیرا این موضوع عمل به خواسته اصلی مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و مسئولین نظام است.
حسینی رویکرد دولت را رونق تولید و اشتغال در سطح جامعه عنوان کرد وگفت: با همکاری تمام متصدیان، ادارات، نهادهای دولتی و غیر دولتی که با وحدت و همدلی تمام توان و تلاش خود را جهت دستیابی به توسعه پایدار و بر طرف کردن مشکلات در حوزه های مختلف بسیج کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار