مدیر رسانه ای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: سرپرست جدید هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان فردا معرفی می شود.
کد خبر: ۴۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 16 June 2015

مدیر رسانه ای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: سرپرست جدید هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان فردا معرفی می شود.

به گزارش مهر، محمدرضا بهرامی صفت با اشاره به تودیع و معارفه سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان اظهار داشت: پس از کش و قوس های فراوانی که برای سرپرستی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان رقم خورد فردا مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید هیئت برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مراسم فردا که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد محمد امین روحی سرپرست سابق هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان تودیع و اصغر جهانیان به عنوان سرپرست جدید هیئت معرفی خواهد.

مدیر رسانه ای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با اشاره به فعالیت های گذشته سرپرست سابق هیئت گفت: محمد امین روحی از سال ۸۷ ریاست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان را بر عهده داشته و این هیئت در سال ۹۲ در ارزشیابی فدراسیون در بین تمامی هیئت های موتورسواری و اتومبیلرانی استان های کشور مقام نخست را کسب کرد در صورتی که در سال ۸۷ جایگاه ۲۹ کشور را در اختیار داشت.

بهرامی صفت با بیان اینکه قرار بود در دی و یا بهمن ماه سال ۹۳ مجمع انتخاباتی این هیئت برگزار شود که بنابه دلایلی برگزار نشد، گفت: در چند دوره حکم سرپرستی برای روحی صادر شد و در نهایت سرپرست جدید این هیئت فردا معارفه خواهد شد.

وی گفت: جهانیان تنها ۳ ماهه فرصت دارد تا مجمع انتخاباتی هیئت را برگزار کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار