کد خبر: ۴۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 15 June 2015
به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: شهرداری آبادان بدهی های فراوانی دارد و تا مشخص شدن آنها، جلسه بررسی استعفای شهردار آبادان تشکیل نمی شود.

خلیل جنامی اظهار کرد: شهردار آبادان در ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه بیستم خرداد استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر آبادان کرد.

وی افزود: با توجه به بدهی چندصدمیلیارد ریالی شهرداری آبادان به پیمانکاران، فروشندگان، بیمه تامین اجتماعی و سازمان های تابع شهرداری، روز شنبه بیست و سوم خرداد نامه ای به امضای برخی اعضای شورا از جمله یسری دریس، حمید حنظل عیدانی، مریم نصاری، شجاع زویدات و بنده رسید و آن را تقدیم رئیس شورا کردیم که بر اساس آن برای بررسی و شفاف سازی چک هایی که اخیرا به صورت فله ای کشیده شده و مراجعه برخی افراد به شورا مبنی بر عدم وجود مبلغی در حساب شهرداری(خالی شدن حساب) تا قبل از رفع ابهامات مالی، مطلقا مخالف تشکیل جلسه استعفا شهردار هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان تاکید کرد: ما به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر آبادان به مردم این شهر تعهد داریم و به همین دلیل قبل از بررسی موضوع استعفای شهردار آبادان ابهامات آن را بررسی می کنیم.

جنامی با بیان اینکه برخی اعضای شورای اسلامی شهر آبادان خواستار تشکیل جلسه اضطراری برای مشخص شدن وضعیت استعفای شهردار آبادان شدند، توضیح داد: سمیرا کردی زاده، فرشید بهشتی، سیدفیاض موسوی، زینب حیاوی، جاسم ثامری، و عبدالحسین مکوندی نامه ای را مبنی بر تشکیل جلسه اضطراری و فوق العاده به تاریخ بیست و ششم خرداد برای بررسی استعفای شهردار آبادان به ریاست شورا تقدیم کردند.

وی اضافه کرد: برای نمونه شهرداری آبادان چندده میلیارد ریال بابت چهاردرصد بازنشستگان شهرداری به تامین اجتماعی بدهکار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار