از میان تمامی شاسی بلندهایی که جنرال موتورز در سراسر جهان ساخته و به فروش می‌رساند، شاید بائوجون کمترین معروفیت را داشته باشد… حداقل برای ما و غربی‌ها که این‌گونه است؛ اما بائوجون 560 خودرویی حیاتی در بازار چین بوده و هم‌اکنون به‌روزرسانی‌هایی اساسی در آن رخ داده‌اند.
کد خبر: ۴۸۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 20 August 2017

به گزارش تابناک : این خودرو که دو سال پیش عرضه شده از طریق همکاری جوینت ونچر بین جنرال موتورز و خودروسازان چینی وولینگ و سایک ساخته شده و از رکورد فروش یک میلیون دستگاهی عبور کرده است.


جدیدترین نسخه این خودرو هم‌اکنون به‌صورت 7 نفره در دسترس بوده به گونه‌ای که دو صندلی در جلو، ردیف صندلی سه‌نفره قابل جابجایی در وسط و دو صندلی در عقب قرار دارند. کابین خودرو نیز دستخوش تغییر شده و در آن صفحه‌نمایشی جدید برای سیستم اطلاعات سرگرمی بکار رفته است. عملکرد خودرو در زمینه لرزش و ورود سر و صدا به کابین بهبود یافته و تریم ها نیز ارتقا یافته اند.


علاوه بر اضافه شدن طراحی 7 نفره، بائوجون 560 هم‌اکنون از گیربکس 6 سرعته دوکلاچه ای استفاده می‌کند که ساخت کمپانی بورگ وارنر بوده و این گیربکس به پیشرانه‌ای 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو با قدرت 150 اسب بخار متصل است. پیشرانه یاد شده به‌طور قابل‌توجهی نیرومندتر از پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی با خروجی 137 اسب بخار است.


تعداد مدل‌های بائوجون روز به روز در حال افزایش بوده و مدل 560 به سایر اعضای خانواده از قبیل مدل الکتریکی شهری E100، استیشن 310، هاچبک 610، سدان 630 و مینی ون 730 ملحق می‌شود.





منبع : پدال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار