سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ورزش کرمان:
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان فصل جدیدی از برنامه‌های خود را به بهبود وضعیت اوقات فراغت جوانان اختصاص داده است.
کد خبر: ۴۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 15 June 2015
روح‌الله اسدی امروز در کرمان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان، ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه‌های خود را به بهبود وضعیت اوقات فراغت جوانان اختصاص داده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان از این پس فصل جدیدی از سیاستگذاری خود را آغاز کرده است، افزود: این ستاد از این پس برنامه‌های خود را با محوریت بهبود وضعیت اوقات فراغت جوانان دنبال می‌کند.

اسدی تصریح کرد: در این راستا ما سیاست‌های خود را به شهرستان‌های استان اعلام کرده‌ایم و 21 دستگاه و نهاد کشوری موظف به اجرای برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت اوقات فراغت جوانان هستند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار کرد: این ستاد در نخستین گام در شهرستان کوهبنان تشکیل جلسه داد و برنامه‌های خوبی برای بهبود وضعیت اوقات فراغت جوانان این شهرستان طراحی و در دست اقدام قرار گرفت.

اسدی خاطرنشان کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان تا پیش از این برنامه‌هایش را با موضوع هفته جوان دنبال می‌کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار