مدیر امور مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ۴۸۰۰ واحد مسکن مهر بلامعارض استان کرمانشاه تا پایان سال ۹۶ تحویل متقاضیان می‌شود.
کد خبر: ۴۷۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 05 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،عبدالرضا غفوری اظهار داشت: براساس آخرین گزارش شورای مسکن تا پایان امسال 4800 واحد مسکن مهر بلامعارض استان تا پایان امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

وی عنوان کرد: علاوه بر 4800 واحد قابل بهره‌برداری تا پایان امسال 3000 واحد دیگر در استان بلامعارض هستند که تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

غفوری با اشاره به مجموع تعداد واحدهای مسکن مهر واگذار شده به اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: واحدهای مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت به اداره کل راه و شهرسازی واگذار شده و تعداد این واحدها در مجموع در استان کرمانشاه 45 هزار و 100 واحد بوده است.

وی افزود: از ابتدای طرح مسکن مهر برای مناطق بیش از 25 هزار نفر جمعیت استان در مجموع 47 هزار واحد مسکن مهر تحت نظر راه و شهرسازی تعیین شد که 2000 واحد به دلیل مشکلات زمین از فرایند مسکن مهر خارج شده است.

غفوری با اشاره به اینکه 5000 واحد از واحدهای مسکن مهر تحت تکلیف راه و شهرسازی استان دارای مشکلات معارض است گفت: اکنون اقداماتی همچون محوطه‌سازی و آسفالت معابر واحدها باقی مانده است و بهره‌برداری از آنها نیازمند مساعدت بیشتر نهادهای دیگر است.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر بدون اتمام و تکمیل به متقاضی تحویل داده نمی‌شود عنوان کرد: تنها مسکن مهر 400 واحدی تلاش با هماهنگی و اصرار متقاضیان تکمیل نشده به مردم تحویل داده شد اما در شرایط معمولی تا تکمیل نشدن واحدها رسمیت پیدا نمی‌کنند.

غفوری یکی از مشکلات سایت‌های مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده در استان کرمانشاه را عدم ارائه خدمات روبنایی عنوان کرد و گفت: با وجود مکاتبات انجام شده با نهادهای مختلف از جمله شهرداری مبنی بر قرار دادن زمین در اختیار آنها برای ساخت مکانهایی از جمله مدرسه و درمانگاه مورد بی‌توجهی قرار گرفته است
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار