رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در معابر درون شهری استان در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۴۷۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 05 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ  محسن ناصری ر مهر گفت: با تلاش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و افزایش فرهنگ انضباط ترافیکی در بین مردم میزان تصادفات فوتی در حوزه درون شهری استان در تیر ماه امسال ۱۰۰ درصد کاهش یافت.  
 
وی اصل مهم در کاهش تصادفات را تعامل و همکاری هدفمند مردم با پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم امنیت و انضباط لازم را در حوزه ترافیک شهری داشته باشیم باید فرهنگ رعایت قانون و احترام به حقوق شهروندان را در جامعه توسعه ببخشیم که در این زمینه ارگان ها و نهادهای مختلف اجتماعی می بایست با جدیت بیشتری وارد میدان شوند.
 
وی تصریح کرد: فرهنگ سازی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، بازدارندگی قانون رسیدگی به تخلفات ، کنترل ، نظارت و حضور پررنگ پلیس و اقدامات فرهنگی اداره آموزش و فرهنگ ترافیک را از جمله این عوامل کاهش تصادفات به خصوص تصادفات فوتی بوده است.  
 
سرهنگ ناصری از برخورد با تخلفات حادثه ساز در اجرای طرح تابستانه پلیس راهور استان خبر داد و گفت : امیدواریم ، با همکاری بیشتر مردم در ماهه های پایانی فصل تابستان که با سفر های تابستانه در معابر درون و برون شهری مواجه هستیم شاهد کاهش تصادفات و مرگ و میرهای جاده ای و توجه بیشتر رانندگان به قوانین و اصول ایمنی باشیم./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار