رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه به انتخاب شورای شهر احترام می گذارم، گفت: اعضای شورای شهر بندرعباس هر گزینه ای را به عنوان شهردار معرفی کند از آن حمایت می کنم.
کد خبر: ۴۷۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 05 August 2017
به گزارش تابناک : حسین هاشمی تختی بیان داشت: منتخبان شورای شهر دوره پنجم اغلب از چهره های فرهیخته و توانمند شهر هستند و امیدوارم در دوره پنجم شاهد سعی و خطا در تصمیم گیری های مهم شهری نباشیم.

وی در مورد انتخاب شهردار بندرعباس عنوان کرد: با شناختی که از اعضای شورای شهر دارم تحقیقا بهترین تصمیم را برای انتخاب شهردار خواهند گرفت. و هر کس را به عنوان شهردار معرفی کنند از آن حمایت خواهم کرد.

هاشمی تختی در مورد شاخص های یک شهردار اظهارداشت: کارآمدی، تخصص، تعهد و پاکدستی چهار ویژگی مهم برای یک شهردار است. بندرعباس به عنوان یکی از شهرداری بندری تفاوت های زیادی نسبت به سایر شهرهای کشور دارد. از این رو شهردار باید تخصص مناسبی در اداره و برنامه ریزی شهری داشته باشد.

وی افزود: توصیه می کنم که شورای شهر در انتخاب شهردار از سیاسی کاری پرهیز کند و انتخاب شهردار بدور از حاشیه باشد و تحت تاثیر فشارها و لابی برخی افراد خارج از شورا و شهرداری نباشند.

هاشمی تختی عنوان کرد: اعضای شورای شهر و شهرداری باید حافظ منافع مردم باشند و بیت المال در تصمیم گیری های غیرکارشناسی حرام نشود. از این رو اعضای شورای شهر با فراق بال و بدون تاثیرپذیری از جریانات سیاسی و شخصیت ها تصمیم گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است افراد به آنها مراجعه خواهند کرد از راه دوستی، تتمیع، تهدید و ترس تا گزینه های خود را به عنوان شهردار معرفی کنند اما اعضای شورای شهر با رای مردم انتخاب شده اند و از حمایت مردمی برخوردار هستند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: اعضای شورای شهر در انتخابات شهردار رویکرد استفاده از نیروهای موجود در شهرداری را داشته باشند، در شهرداری نیروهای باتجربه و تحصیل کرده و لایق برای تصدی کرسی شهرداری وجود دارد.

وی افزود: شهرداری نیاز به بازنگری نرم افزاری و سخت افزاری دارد. مراجعه مردم باید تسهیل شود.





منبع : شهردارآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار