امام جمعه موقت اراک گفت: تیم مذاکره کننده با پشتیبانی ملت متدین، مومن و ولایتمدار در مذاکرات هسته ای شرکت کند، اما بداند این مذاکره بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید یک مرحله ای باشد.
کد خبر: ۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ 14 February 2015
حجت الاسلام «حکمتعلی مظفری» در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: خواسته ملت ایران در مذاکرات هسته ای برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و توجه مردم در این خصوص به جزسخنان معظم له به سخنی دیگر نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها از حضور پرشور مردم استان مرکزی در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و گفت: انقلاب ما دستاوردهای زیادی برای ملت داشته و مردم شکرگذار آن هستند.

وی با بیان اینکه باید اوضاع و احوال قبل از انقلاب به نسل جوان جامعه بیشتر معرفی شود، اظهار کرد: ایران اسلامی در بخش های اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و علمی در 36 سال گذشته به اندازه 360 سال و بیشتر پیشرفت داشته و در خدمت مردم بوده است.

حجت الاسلام مظفری عنوان کرد: تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل امروز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نسیت، هم چنین در آن دوران 15 هزار پزشک که بیشترشان بنگلادشی و فیلیپینی بودند در ایران وجود داشت اما امروز 115 هزارپزشک به مردم خدمت می کنند و ایران در معالجه بسیاری از بیماری های صعب العلاج در دنیا سرآمد است.

امام جمعه موقت اراک افزود: بخش فرهنگی قبل از انقلاب از جمله مطبوعات و رسانه ها اشاعه دهنده فحشا بودند که به برکت انقلاب اسلامی بنیاد آن برکنده شده است، اما دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا از طریق تهاجم فرهنگی به ارزش های این نظام ضربه وارد کنند که همه به ویژه جوانان و نوجوانان باید هوشیار باشند.

حجت الاسلام مظفری اظهار کرد: وابستگی سیاسی ایران به غرب در دوران قبل از انقلاب به شدت آشکار بود و در زمینه نظامی نیز به همین شکل بود وباید توجه داشت که امروز ایران استقلال سیاسی و نظامی دارد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب، در بخش صنعت حداکثر توان ایران مونتاژ بود، خاطرنشان کرد: کشور، امروز در بیشتر صنایع تولید کننده است بنابراین باید از تمام دستاوردهای این انقلاب حمایت کنیم، قدر آن را بدانیم و پاسدارخون شهدا باشیم.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بنا به فرموده امام راحل معجره قرن و انفجار نور بود و اسلام را احیا کرد و امروز احکام اسلام بر این کشور سایه افکنده است.

وی بیان کرد: استقامتی که قرآن به آن وعده داده است رمز پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی بود و هیچ تردیدی نیست هرکس دین خدا را نصرت کند، خدا او را کمک می کند.

امام جمعه موقت اراک اضافه کرد: مردم از خود استقامت نشان دادند، از کلام حق کوتاه نیامدند و دین خدا را یاری کردند و خداوند نیز هدیه انقلاب را به آنها عطا کرد.

مظفری افزود: حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف و خدمات متقابل مسوولان به مردم رمز بقا و استمرار این انقلاب است.

وی که ریاست دادگستری استان مرکزی را نیز بر عهده دارد، گفت: حدود 80 درصد از پرونده های تشکیل شده در دستگاه قضایی به دلیل عهدشکنی و توجه نکردن به قول و قرار ها است.

حجت الاسلام مظفری بیان کرد: عهد شکنی کفاره دارد و اگر به این مهم توجه جدی شود بسیاری از مشکلات پیش نمی آید.

25 بهمن سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) در خصوص سلمان رشدی از دیگر موضوعاتی بود که در خطبه های نماز جمعه اراک به آن پرداخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار