درمهمترین بازی از هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برد دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید.
کد خبر: ۴۷۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳ 03 August 2017
درمهمترین بازی از هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برد دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ برای تیم گل محمدی دراین دیدار گروسیان،ایرانپوریان،نادری،مهدی زاده،گودرزی،طاهریان،کیانی،ابراهیمی،نوری،شریفی و فرزاد حاتمی به میدان رفتند.
 
بیرانوند،محرمی،شجاعیان،انصاری،ماهینی، ربیع خواه،احمدزاده،مسلمان، امیری،منشا وطارمی ترکیب ثابت پرسپولیس را در این دیدار تشکیل دادند.
 
نیمه اول و در دقیقه 3 ارسال محرمی توسط مدافعان حریف دور شد. دقیقه 8 ارسال احمدزاده با ضربه سر طارمی از کنار دروازه دور شد.دقیقه12 ارسال ایرانپوریان توسط بازیکنان پرسپولیس دور شد. دقیقه 14 ضربه آزاد منشا وارد دروازه تراکتور شد.دقیقه20 ضربه آزاد کیانی توسط مدافعان برانکو برگشت داده شد.دقیقه 22 شوت گودرزی از کنار روازه بیرانوند راهی اوت شد.دقیقه 28 شوت بازیکن تراکتور با اختلاف از بالای دروازه سفیدپوشان پرسپولیس به بیرون رفت.
 
دقیقه 29 ضربه خطرناک ابراهیمی با عکس العمل خوب بیرانوند به دور شد.دقیقه 31 ضربه منشا به کرنر رفت. یک دقیقه بعد ضربه سر خلیل زاده به بیرون رفت تا بازی از کناردروازه تراکتور آغاز شود.دقیقه 33 ضربه سر حاتمی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه40 ارسال محرمی در اختیار گلر تراکتوری ها قرار گرفت. دقیقه 41 ضربه زمینی حاتمی وارد دروازه بیرانوند شد تا بازی به تساوی برسد.دقیقه 43 ضربه سر احمد زاده خطرناک به بیرون رفت تا بازی با نتیجه یک بر یک در نیمه اول به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه 49 ضربه گودرزی دراختیار بیرانوند قرار گرفت.دقیقه51 ضربه طارمی در دستان گروسیان قرار گرفت.دقیقه54 ضربه ابراهیمی به بیرانوند رسید.دقیقه 63 ضربه خطرناک منشا از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه یاران گل محمدی به بیرون رفت.دقیقه 64 ضربه مهدی کیانی از راه دور به بیرون رفت.دقیقه 67 ضربه کمال کامیابی نیا وارد دروازه تراکتور شد تا پرسپولیسی ها از حریف پیش افتند.دقیقه 77 موقعیت تک به تک شریفی با دخالت مدافع پرسپولیس دراختیار بیرانوند قرار گرفت.
 
دقیقه 78 شوت احمدزاده با اختلاف زیاد از بالای دروازه گروسیان به بیرون رفت. دقیقه 87 ضربه سر حاتمی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه88 ضربه سر خطرناک بازیکن تراکتور با عکس العمل فوق العاده بیرانوند در اختیار این گلر قرار گرفت.دقیقه 92 ضربه آزاد بازیکن پرسپولیس دور شد. دقیقه 93 ضربه سر خطرناک تراکتوری ها را بیرانوند دور کرد تا بازی با برد شیرین یاران برانکو به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار