کد خبر: ۴۷۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 03 August 2017
تابناک گیلان / وزیر کشور گفت: مهم ترین پیام حضور پرشور 42 میلیون نفر از مردم در پای صندوق های رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نشان از اعتقاد به آرمان های انقلاب، تعیین سرنوشت میهن اسلامی و اشتیاق آنها به مشارکت بود.
 
عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنج شنبه در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری منتخب گزارشی از روند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ارائه کرد.
 
وی اظهارکرد:برگزاری انتخابات تبلور اراده و خواست مردم است، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را می توان به عنوان یکی از مهم ترین حماسه ها در کشور قلمداد می شود.
 
وی ادامه داد: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که درادبیات سیاسی دریچه ای تازه بر روی جهان گشود حاکمیت مردم سالاری دینی است.
 
وزیر کشور اظهارکرد: این حرکت با آموزه های ناب وآرمان های امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب مستمرا به شکوفایی وبالندگی با تکیه بر آرای عمومی با برگزاری انتخابات افزوده می شود.
 
رحمانی فضلی با بیان این که این حرکت را می توان به عنوان مهم ترین حماسه سیاسی کشور قلمداد کرد، تصریح کرد: در شرایطی که به لحاظ مولفه های سیاست خارجی وامنیت ملی در وضعیتی بود که حضور مردم در صحنه مشارکت بیش از هر زمان دیگر ضروری ساخته بود.
 
رحمانی فضلی یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات عرصه مهمی در تغییر رویکرد و تعامل نظام بین الملل با جمهوری اسلامی ایران بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار