زارعی : باز هم این موضوع را فریاد می زنیم که مسئولین اگر در خوابید بیدار شوید و اگر خود را به خواب زده اید کسی نمی تواد شما را بیدار کند ! چون خودتان را به خواب زده اید.
کد خبر: ۴۷۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 03 August 2017
همزمان با تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی ، نماینده بویراحمد و دنا سفری را به یکی از محروم ترین مناطق ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد ، انجام داد تا از نزدیک در جریان اجرای برخی اقداماتی که باید انجام شود ، قرار گیرد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در بخشی از این سفر ، غلام محمد زارعی با اهالی یکی از روستاهای منطقه ی زیلایی دیدار و به تشریح وضعیت اقدامات انجام شده یا در حال انجام ، پرداخت.
غلام محمد زارعی گفت : موضوع آنتن های مخابراتی یکی از گلایه های ما است . گلایه ما در خصوص وضعیت آنتن های مخابراتی در سراسر استان است، در اکثر روستا ها است ، در این نقطه هم هست .
زارعی افزود : ما زیاد فریاد زدیم و باز هم این موضوع را فریاد می زنیم که مسئولین! اگر در خوابید بیدار شوید و اگر خود را به خواب زده اید کسی نمی تواد شما را بیدار کند ! چون خودتان را به خواب زده اید. بنابر این بحث مخابرات بحث مهمی است و حتما باز هم این موضوع را پیگیری می کنم و متاسفم که قول های مخابرات برای رفع مسائل مخابراتی و آنتن دهی تلفن همراه در منطقه ی زیلایی هنوز به ثمر نرسیده است و امیدواریم که آقایان به سرعت در این خصوص اقدام نمایند.
 
فریادهای نماینده در نقطه ای در آخر ایران!/برخی مسئولین خود را به خواب زده اند! + تصاویر 

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود ، افزود: جاده مور زرد نیز از اولویتهای مردم زیلایی است که در سالهای گذشته بخشی از این جاده احداث شد اما به دلیل کمبود اعتبار پروژه نیمه فعال است و در بازدید از این پروژه تلاش می شود که اقدامات لازم برای فعال سازی آن انجام شود.
زارعی تصریح کرد: مسیر ارتباطی شبلیز به مرکز بخش نیز ساخته خواهد شد و اجرای این پروژه نیز در مراحل خوبی قرار دارد و با همت مسئولین و تامین نیازمندیها و اعتبار مورد نیاز این مسیر ساخته می شود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش شدن زیلایی اولویت ما است و جزو مصوبات است که در مجلس در نطقهای سالیانه نیز این مسئله را مطرح کردیم و با اتمام طرح جامع، بخش زیلایی مستقر می شود و این منطقه صاحب بخش شده و از ساختار اداری مناسب برخوردار می شود.
زراعی یکی از پروژههای افتتاحی توسط معاون صدا و سیمای کشور را پروژه دیجیتال زیلایی عنوان کرد  و افزود: مردم با افتتاح این پروژه از شبکه های داخلی بهره مند شدند.

گزارش تصویری از سفر زارعی به منطقه زیلایی(2)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار