سرمربی تیم پرسپولیس گفت: فردا بازی با کیفیت فنی بالا از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۴۷۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ 02 August 2017
 یحیی گل محمدی در نشست خبیری پیش از دیدار مقابل پرپسولیس در هفته دوم رقابت های لیگ برتر، اظهار داشت: بازیکنان دو تیم کیفیت خوبی داشته و به همین دلیل فکر می کنم فردا شاهد ارایه بازی با کیفیت بالا و تماشاگر پسند خواهیم بود. دیدار های دو تیم همیشه جذاب بوده است. بازیکنانم از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار داشتند که برای دیدار فردا انگیزه زیادی دارند و می خواهند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: تمرینات زیادی را در طول هفته انجام داده و آماده هستیم تا شکست هفته گذشته را جبران کنیم. پرسپولیس نسبت به گذشته تقویت شده است و قطعا هواداران تراکتور سازی می توانند با حضور در ورزشگاه به عنوان یار دوازدهم تیم کمک کنند.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت سینا عشوری که گفته می‌شود مصدوم است و اینکه به بازی فردا می‌رسد یا خیر، تصریح کرد: او دچار مصدومیت شده اما زمان بازگشتش زیاد طول نمی‌کشد. به هر حال یکسری بازیکن جوان به تیم اضافه شده‌اند و تیم عدم هماهنگی بین بازیکنان جوان و باتجربه کمی ما را در بازی با استقلال خوزستان اذیت کرد. اما به هر حال باید به جوان‌ها اعتماد کرد. این فضا بوجود آمده و آنها باید لیاقت خودشان را نشان دهند. مطمئناً آنها هم از این فرصت استفاده می‌کنند. به هر حال تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است که برای هماهنگی نیاز به زمان دارد تا هماهنگ شوند و شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنند. ما نیم فصل اول سختی را پیش‌بینی کردیم چون مشکلاتی وجود دارد همین که بازیکنان جوان با تجربه می‌شوند اتفاق خوبی است چون آنها شکل خودشان را پیدا می‌کنند.

گل محمدی، بیان کرد:  این شرایط سخت برای ما ماندنی نیست و زمان آن می‌رسد که تیم‌مان را تقویب کنیم و از بازیکنان دیگر هم بهره ببریم. راهی که در پیش گرفتیم، راه درستی است، اما باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشیم که این راه را ادامه بدهیم.

گل‌محمدی با اشاره به حضور هواداران تراکتورسازی در دیدار فردای تیم‌شان، گفت: فردا شرایط ویژه‌ای داریم و پرسپولیس از آن بهره نمی‌برد، آنهم چیزی نیست جز حضور هواداران. وقتی با بازیکنان حرف می‌زنم، یکی از دلخوشی‌های شان که امیدوارکننده است، هواداران هستند. چیزی که بازیکنان هم به من می‌گویند، این است که خود تماشاگران می‌توانند نتیجه را تغییر بدهند. هواداران باید امیدوار باشند. من این قول را می‌دهم که من، کادر فنی و همه کسانی که در تیم حضور دارند، تلاش می‌کنند که تراکتورسازی نتیجه بگیرد. خدا هم کمک می‌کند که شرمنده هواداران نشویم.

ی در مورد درصد آمادگی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: درصد خاصی نمی‌توانم بگویم. آنچه من را اذیت می کرد مصدومیت هادی محمدی و یکی دیگر از بازیکنانم است که با این شرایط در برخی پست‌ها کمبود بازیکن داریم. در بازی‌هایی که در پیش داریم از نظر هماهنگی بهتر می‌شویم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد نداشتن دروازه‌بان ششدانگ گفت: دروازه‌بان جوانی داریم که نیاز به حمایت و اطمینان ما دارد و ما هم به او اعتماد داریم. انشالله بتواند فصل خوبی را پشت سر بگذارد. فرصت خوبی برای دروازه بان تراکتورسازی است که خودش را در سطح اول فوتبال ایران را مطرح کند و فرصت برای جبران اشتباهش در بازی قبل را هم دارد. از جوانگرایی نمی‌ترسیم و تا آخر پای حمایت این جوانان می ‌ایستیم.

وی در مورد شرایط ویژه تراکتورسازی که نمی تواند بازیکن جذب کند اظهار داشت: نمی‌توانیم به خاطر شرایطی که هست کار نکنیم. در شرایط سخت و با تلاش زیاد می‌توان تا حدودی وضعیت بهتر خواهد شد. همه چیز دست خودمان است و باید انرژی و تمرکز زیادی بگذاریم.

گل‌محمدی در مورد اینکه دل شیر داشتید که سرمربی این تیم شدید گفت: از حمایت‌ها ممنون هستم و خوشحالم که قدر زحمات را می‌دانند و تا آخرین لحظه با تمام وجودم برای تیم کار می کنم و مطمئنم که تراکتورسازی روزهای خوبی در پیش خواهد داشت. از شما می‌خواهم که به بازیکنان جوان اعتماد کنید تا روزی به ثمر برسند.

وی تصریح کرد: ما فردا باید در اولین قدم مراقب باشیم تا گل نخوریم و به همین دلیل تمرکزمان را روی خوب دفاع کردن بگذاریم. از طرفی در خط حمله بازیکنان خلاقی داریم که می‌توانند از موقعیت‌ها استفاده کنند اما چیزی که مهم است این است که ما فردا اشتباه کمی داشته باشیم و روی اشتباهات فردی گل نخوریم.

 

سرمربی تراکتورسازی درباره غیبت در تمرینات این تیم خاطرنشان کرد: یک کلاس حرفه‌ای ده روزه بود که باید در آن شرکت می‌کردم و هنوز هم ادامه دارد. عدم شرکت در این کلاس منجر می‌شد که نتوانم در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت بنشینم. این کلاس تا یک شنبه هم ادامه دارد و یکی، دو روز نتوانستم در تمرینات حاضر شوم. بعد از مسابقه باز هم به کلاس باز می‌گردم.

گل‌محمدی همچنین با بیان این که تیمش "دشمنانی دارد که دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد"، افزود: به آنها احترام می‌گذارم و با کار زیاد نتیجه می‌گیریم و جوابشان را می‌دهم. تعهدی به این باشگاه دارم و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنم. تا روزی که من را بخواهند در خدمت تراکتورسازی هستم.

او درباره استفاده از محمد ایران پوریان در پست دفاع وسط گفت: او هم یکی از گزینه‌های حضور در این پست است.90
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار