در دهه کرامت و در شب میلاد امام رضا(ع) ، جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام حرم رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه علی بن موسی‌الرضا(ع) به‌طور هم‌زمان در شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه برگزار خواهد گردید.
کد خبر: ۴۷۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱ 02 August 2017
عصر ساری، پیروز شمشیربند اشاره به برگزاری دهمین دوره جشن‌های بین‌المللی و مردمی زیر سایه خورشید در بیش از 700 شهر کشور و 30کشور جهان در دهه کرامت امسال ؛ خاطرنشان کرد: مازندران ، دیار علویان و عاشقان و ارادتمندان به علی بن موسی‌الرضا(ع) امسال نیز همچون سال‌ها قبل پذیرا کاروان زیر سایه خورشید بوده است و هم‌اکنون در حال برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سطح شهرستان‌های استان توسط بیش از 30 تشکل مردمی هستیم .
 
وی بابیان اینکه جشن بزرگ زیر سایه خورشید"بزم نور" از محوری‌ترین برنامه‌های حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در جای‌جای کشور هست ، آن شاالله در روز پنج‌شنبه 12مردادماه 1396 ، در شب میلاد امام رضا(ع) شهرستان‌های بهشهر و تنکابن به‌طور هم‌زمان برگزارکننده این برنامه با حضور بیش از 20000 نفری مردم فهیم و ارادتمند به خاندان اهل‌بیت(ع)خواهند بود.
 
دبیر کمیته فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران در ادامه زمان آغاز جشن در دو شهر را ساعت 21:00(9شب) و محل برگزاری جشن شهرستان بهشهر را حسینیه قتلگاه و محل برگزاری جشن شهرستان تنکابن را مصلا شهید بهشتی اعلام نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار