نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان، در خصوص نیاز های مردم در حوزه بهداشت و درمان به وزیر بهداشت نامه نوشت.
کد خبر: ۴۷۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 01 August 2017
نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان ، در خصوص نیاز های مردم در حوزه بهداشت و درمان به وزیر بهداشت نامه نوشت.

متن نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
 
جناب آقای دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی دامت توفیقاته

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

بعد السلام و التحیه

ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی و مجموعه وزارت بهداشت، در اجرای طرح تحول سلامت و بهبود زیرساخت‌های این حوزه در استان گلستان، از جمله موارد موردتقاضا تسریع در فرایند احداث مجتمع اورژانس بیمارستان 5 آذر و آغاز به ساخت بیمارستان 250 تختخوابی اطفال گرگان، به جایگزینی بیمارستان فرسوده و غیراستاندارد اطفال آیت الله طالقانی گرگان است. لازم به ذکراست ساختمان جدید و در حال ساخت اورژانس 5 آذر همراه با بخش‌های مراقبت ویژه، بستری اورژانس و مجموعه اتاق‌های عمل، به زیربنای 7500 مترمربع، در حال ساخت بوده و فضای موقت در نظر گرفته‌شده برای اورژانس بیمارستان صرفاً ظرفیت 15 تخت بستری، در شرایط غیراستاندارد، را دارد که به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند رفع کننده نیازهای اورژانسی مردم باشد. همچنین بیمارستان کودکان طالقانی گرگان نیز با قدمتی 40 ساله در زمین و ابنیه‌ای مستهلک و فرسوده در حال خدمت‌رسانی به این گروه سنی است. نظر ریاست دانشگاه علوم پزشکی نیز حکایت از تائید لزوم جایگزینی بیمارستان فعلی با بیمارستانی استاندارد از سوی معاون درمان و همچنین قائم‌مقام جنابعالی در جریان سفر به استان و بازدید از این پروژه دارد . ازآنجاکه زمین مناسب جهت احداث پروژه مذکور توسط خیر در نظر گرفته شده و به دانشگاه تحویل شده و موافقت اصولی احداث بیمارستان مزبور به جایگزینی بیمارستان طالقانی گرگان نیز از وزارت بهداشت صادر گردیده است، انتظار دارم دستور فرمایید ضمن صدور مجوز احداث بیمارستان مذکور، اعتبار موردنیاز جهت انجام عملیات ساختمانی آن به میزان450 میلیارد ریال و 150 میلیارد ریال برای اورژانس بیمارستان 5 آذر گرگان در نظر گرفته شود.
 
                                                        والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
                                                            سید کاظم نور مفیدی


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار