محمود نوربخش روز دوشنبه اعلام کرد: از محل سفر کاروان دولت تدبیر و امید ۶ هزار و ۱۵۲ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال به مازندران اختصاص داده شد.
کد خبر: ۴۷۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 31 July 2017
به گزارش تابناک : وی مجموع اعتبار مصوب سفرمهرماه سال ۹۴ رئیس جمهوری به مازندران را ۹ هزارو۹۰۷ میلیارد و ۸۶۴میلیون ریال عنوان کرد.
کاروان دولت تدبیر و امید دربیست و سومین سفر استانی خود در دولت یازدهم، مهرماه سال ۹۴به استان مازندران سفر کرد و ۴۲مصوبه برای توسعه این خطه شمال کشور به تصویب رساند.
*بیشترین توجه دولت به مازندران در بخش حمل و نقل و آب 
مدیرکل سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران گفت که اعتبار مصوب دولت تدبیر و امید در سفر استانی به این خطه شمال کشور در ۸ فصل اختصاص یافت که بیشترین توجه اعتباری دولت مربوط به حوزه حمل و نقل و منابع آبی به عنوان نیاز اصلی این استان بود.
به گفته وی از سرجمع اعتبار مصوب سفر رئیس جمهوری به مازندران ۳۰ درصد برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل و ۲۵ درصد نیز برای منابع آبی مصوب شد.
وی اعتبار این ۲ حوزه زیرساختی مازندران را از محل مصوبات کاروان دولت تدبیر و امید افزون بر ۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرده که بیش از ۵۰ درصد از مجموع اعتبار اختصاص داده شده به این ۲ حوزه پرداخت شد.
نوربخش اضافه کرد : بخش کشاورزی به عنوان محور توسعه استانی نیز حدود ۱۳٫۹ درصد از اعتبار مصوب سفر رئیس جمهوری را به میزان ۸۵۲ میلیارد ریال به خود اختصاص داد.
وی اعتبار مصوب سفر کاروان دولت تدبیر و امید به مازندران را برای بخش درمانی، عمران شهری و فرهنگی ورزشی حدود ۲۴ درصد از کل مبلغ اعلام کرد.
* طرح های محیط زیستی در اولویت تکمیل پروژه های مصوب
مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت که براساس مصوبه سفر رئیس جمهوری پروژه های زیست محیطی شامل ساخت نیروگاه زباله سوز نوشهر و ساری در اولویت بودجه ریزی قرار گرفت به طوری پیشرفت فیزیکی این ۲ پروژه نسبت به سال ۹۲ حدود ۴۰ درصد افزایش یافت.
به گفته وی در صورت تامین اعتبار این ۲ پروژه مصوب در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
وی میزان پیشرفت فیزیکی نیروگاه زباله سوز نوشهر را طبق بررسی سال ۹۵ حدود ۶۵ و شهر ساری را ۵۵ درصد عنوان کرد.
تسریع در تکمیل چهار خطه محور قائمشهر، کیاکلا، بهنمیر،باند دوم نکاء به نیروگاه، بهره برداری از کمربندی شهرهای چالوس، نوشهر و یک باند از بابل، فاضلاب شهرهای بابل، بابلسر و چهارخطه جاده قدیم آمل به بابل را از پروژه های مهم مصوب سفر رئیس جمهوری اعلام کرده که به طور میانگین با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت قرار دارد.
* بهره برداری از ۵ پروژه مصوب سفر رئیس جمهوری در مازندران 
مدیرکل سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران گفت که تاکنون ۵ پروژه مصوب سفر رئیس جمهوری به این استان تکمیل شد .
به گفته وی افتتاح سد گلورد و کمربندی بابل پس از حدود یک دهه از مهمترین پروژه های افتتاحی در مازندران بوده که با سفر رئیس جمهوری بهره برداری از آن تسریع شد.
کاروان دولت تدبیر و امید مهرماه سال ۹۴ به مازندران سفر کرد.
در مجموع در دولت یازدهم افزون بر ۶۰۰ پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۵۰هزار میلیارد ریال در مازندران به بهره برداری رسید.






منبع : تیتر3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار