مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خلیل آباد از اهداء تعداد ۲۵ رأس گوسفند در قالب پرداخت زکات به کمیته امداد توسط دامداران شهرستان خلیل آباد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 13 June 2015
محمد رضا حسین پور ، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خلیل آباد با اعلام این خبر افزود: مسئول و عاملین زكات در بخشهای مختلف این شهرستان، اقدامات مناسب و در خور شأنی را داشته اند تا علاوه بر ترویج این فرهنگ الهی و عام المنفعه بتوانند فقر را از جامعه پاك كنند.

وی با اشاره به ارزش این تعداد گوسفند اهدایی، اظهار داشت: ارزش ریالی این تعداد گوسفند بالغ بر۳۷میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است و دامهای جمع آوری شده برای زکات از عشایر محترم حاشیه رودخانه کندر بوده که از طرف ستاد زکات شهرستان از این زکات دهندگان تشکر و قدر دانی گردید.

مدیر کمیته امداد شهرستان خلیل آباد تاکید کرد کمیته امداد همواره با ارائه خدمات گوناگون در جهت خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت و رفع نیازها و مشکلات آنها تلاش می نماید و در همین راستا کلیه زکوات جمع آوری شده از روستاها و شهر در بین نیازمندان و محرومین همان منطقه تقسیم میشود .

وی با بیان اینكه زكات فریضه ای واجب و شامل افراد و محصولات خاصی می شود، تصریح كرد: كشاورزان و دامداران این شهرستان نیز در این امر واجب الهی حضور پر رنگی را ایفا كرده اند و روند جمع آوری زکات همچنان در جهت محرومیت زدایی ادامه دارد و لذا اظهار امیدواریم با پرداخت زکات فقیر و نیازمندی در جامعه نداشته باشیم.

حسین پور گفت: کشاورزان و دامداران و باغداران شهرستان خلیل آباد همچنین از باب برکت در رزق و روزی شان سهمی را هم در تولیدات خود برای مردم محروم و نیازمند منطقه در نظر می گیرند و با پرداخت زکات مستحبی به این امر مبادرت می ورزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار