طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اذربایجان غربی، علی احمدزاده رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی و از خدمات سید رضا موسوی رئیس سابق، تجلیل شد.
کد خبر: ۴۶۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴ 30 July 2017



به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اذربایجان غربی در این مراسم بابيان اينکه  خدمت به خانواده معظم شهدا افتخار بزرگی است گفت: که اجر و پاداش آن تنها از سوی خداوند متعال قابل محاسبه است و با ارزش های مادی نمی‌توان آن را جبران کرد.

وی درادامه سخنان خود،از رئیس جدید بنیاد شهیدخواست برای رفع مشکل خانواده معظم شهدا از هیچ کوششی دریغ نورزند، وتلاش کنند تا رضایت خانواده های ایثارگران را بدست آورده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت حرکت کنند.
حسن عبدالهی سرپرست فرمانداری شوط  نيز يکي از سخنرانان اين مراسم بود گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم ملتی است که با ایثار و مقاومت از اسلام ،انقلاب وکشوردفاع کردند.

وي درادامه با بیان اینکه تکریم ایثارگران موجب تقویت امنیت ملی و بیمه کردن کشور است اظهار داشت: مسئولیت بنیاد شهید تعهد بر ارائه خدمات به ایثارگران عزیز وحضورپررنگ و هماهنگی در مناسبت های ملی و انقلابی است.

درادامه اين مراسم علی احمدزاده رئيس جدید بنياد شهيد و امور ايثار گران شهرستان شوط بابيان اينکه ،خدمت به خانواده شهداء و ایثارگران در راس همه خدمتهاست گفت: قدم نهادن در این میدان لیاقت می خواهد و امیدداریم که بتوانیم این دین را به نحو احسن ادا نماییم.
 علی احمدزاده درادامه افزود: عظمت امروز نظام اسلامی مرهون ایثارگری شهیدان است لذا اگر ما امروزه می بینیم که دولتمردانمان با اقتدار حرفی برای گفتن در عرصه‌های جهانی دارند به‌دلیل رشادت‌ها و جانفشانی‌های ایثارگران این مرز و بوم است.

وی با اشاره به اينكه شهدا و ايثارگران در راه دين، كشور و به تبعيت امام و ولي امر رهسپار جبهه شده و به افتخار شهادت و جانبازي و يا آزادگي نائل شده اند، خاطر نشان کرد: خانواده ايثارگران نزد ملت ايران سربلند و سرافرازند چرا كه امنيت و آسايش كشور مديون اين افراد است و ملت قدردان اينها هستند و در هيچ عصري نبوده كه جوانان يك كشور اينچنين افتخاري را كسب كرده باشند
احمدزاده در پایان سخنان خود اظهار داشت : از خداوند متعال خواستارم که  توفیق داشته باشم تا در راه خدمت به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت حرکت کرده و بتوانم رضایتشان را به دست آورم.
خبر نگار:ف.فرخ زاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار