مشاور مدیرکل فنی و حرفه در امور بانوان و خانواده گفت: طرح توانمند سازی مهارت آفرینی زنان آسیب‌دیده و بی‌سرپرست با برگزار کلاس آموزشی، روان‌شناسی و غنی‌سازی اوقات فراغت در دستور کار این حوزه در فنی و حرفه‌ای است.
کد خبر: ۴۶۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 27 July 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛روناک عالیپور اظهار کرد: این حوزه اداره کل به انجام فعالیت‌های مختلف می‌پردازد و تاکنون با اتخاذ سیاست‌های زیربنایی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پژوهشی، اقتصادی کارآفرینی، بهداشت و سلامت ورزش و نشاط از طریق ارتباط با ادارات نهادها و کلیه دستگاه‌های اجرایی فعالیت خود را ادامه داده است.

وی افزود: از اقدامات انجام‌گرفته این دفتر در حوزه فرهنگی و اجتماعی، برپایی نمایشگاه توانمندی سازی زنان که فرصت خوبی برای معرفی قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها زنان و ارائه دستاوردهای آنان است.

عالیپور تصریح کرد: طرح توانمندسازی مهارت آفرینی زنان آسیب‌ دیده و بی‌سرپرست با برگزار کلاس آموزشی، روان‌شناسی و غنی‌سازی اوقات فراغت در دستور کار این حوزه در فنی و حرفه‌ای است.

مشاور مدیرکل فنی و حرفه در امور بانوان و خانواده خاطرنشان کرد: در بخش ورزش و نشاط زنان باشگاه ویژه بانوان در زمینه‌های مختلف وزرشی هم‌اکنون دو روز مورداستفاده بانوان قرار می‌گیرد.

وی در پایان اضافه کرد: در جهت ایجاد توازن بین کار وزندگی زنان خواستار ایجاد مهدکودک در جوار محیط کار زنان هستیم که در آینده در صورت ایجاد فضای مناسب مهدکودک نیز دایر خواهد شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار