مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ایجاد مراکز فرهنگی از جمله کتابخانه ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر هستند.
کد خبر: ۴۶۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 26 July 2017
محمدرضا علیزاده پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح کتابخانه و مجموعه فرهنگی حضرت خدیجه (س) رفسنجان با قدردانی از خیّر این مجموعه، اظهار داشت: اندیشه‌ای بزرگ منجر شد این کتابخانه ایجاد شود و اینکه این مجموعه که برای خواهران ایجاد شده با تفکری عمیق بوده است.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه فرهنگی داشته باشیم و نسلی توانمند به لحاظ فکری داشته باشیم نیازمند نسل کتابخوان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که ایجاد مراکز فرهنگی از جمله کتابخانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر بوده و سهم بزرگی دارد، تصریح کرد: هر چه فعالیت‌های دینی و مذهبی بیشتر شود از هزینه‌هایی که در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد، کاسته می‌شود.

علیزاده بیان داشت: زن در جامعه علاوه بر نقش همسری و مادری نقش مدیریتی در برنامه‌ریزی خانواده را عهده‌دار است و رکن رکین خانواده زن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت بالای فرهنگی شهرستان رفسنجان اشاره و مطرح کرد: شهرستان رفسنجان بر اساس همین ظرفیت میزبان جشنواره استانی خوشنویسی بود و همزمان با مرکز استان میزبانی موسیقی نواحی را انجام داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: جشنواره ملی شعر رضوی نیز از ۶ تا ۸ مرداد ماه در رفسنجان برگزار می شود و این نشان از ویژگی فرهنگی این شهرستان است.

علیزاده با اشاره به احداث این مجموعه فرهنگی یادآور شد: برای این کار ارزشمند باید به خود ببالیم چون نسبت به آن تفکر بلندی وجود داشته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار