کد خبر: ۴۶۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 22 July 2017
روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان در اطلاعیه‌ای تاکید کرد که تور گردشگران حادثه‌دیده در دز بدون مجوز بوده است. 

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، متن اطلاعیه روابط عمومی این اداره کل به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم 
شنیدن خبر دردناک حادثه ی رخ داده در رودخانه ی دز باعث تأثر و تأسف فراوان شد. این حادثه ی دردناک را به خانواده‌های داغدار، تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای دیگر حادثه دیدگان سلامتی مسئلت داریم.
در راستای اخبار تألم بار این رخداد، اخباری مبنی بر سفر حادثه دیدگان در قالب تورهای گردشگری با مجوز اداره‌کل میراث فرهنگی منتشر شد. برای روشن شدن موضوع لازم به ذکر است که این مطلب صحت نداشته و پیش از این توسط اداره‌ی میراث فرهنگی، به ایستگاه های قایق رانی مستقر در رودخانه ی دز تاکید جدی صورت گرفته که به هیچ وجه بدون مجوز و نامه، هیچ توری را همراهی نکنند. بنابراین آن چه از شواهد پیداست این است که سفر این افراد در قالب تورهای دارای مجوز نبوده و با کرایه ی قایق های شخصی اقدام به سفر نموده اند و هیچ کدام از دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز بند ب در استان نقشی در این زمینه نداشته اند.
در پایان بار دیگر ضمن ابراز تأسف و همدردی از حادثه ی رخ داده ، از هم استانی های عزیز خواهشمندیم، توصیه های صورت گرفته را مورد توجه جدی قرار دهند تا در آینده هرگز شاهد حوادثی چنین دردآور نباشیم.

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان"

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار