معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز فعالیت ۱۵۰ سمن مردم نهاد در حوزه جوانان را موثر خواند و گفت: البرز در بحث سرانه ورزشی با متوسط کشوری فاصله ۶۰ سانتی متری دارد؛ که همراهی سمن های مردم نهاد در رفع این مسئله ضروری است .
کد خبر: ۴۶۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 18 July 2017

به گزارش تابناک : فتح الله حقیقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در خصوص اوقات فراغت و برنامه ریزی های صورت گرفته نسبت به این مهم گفت: «اوقات فراغت» یکی از با اهمیت ترین برنامه های موثری است که به دنبال آن با برنامه ریزی آگاهانه می توانیم شاهد رشد، پویایی و سلامت جوانان طی این ایام باشیم.

 

حقیقی به فعالیت 150 سمن در حوزه جوانان اشاره کرد و افزود: راه اندازی خانه جوان در استان زمینه ساز حضور فعالیت سمن هایی با حضور پر شور جوانان استان است.

 

وی با تأمل بر اهمیت جایگاه ورزش در بحث اوقات فراغت توضیح داد: ورزش جایگاه بسیار با اهمیتی در بحث اوقات فراغت در میان نوجوانان و جوانان دارد با این وصف استان البرز نسبت به سرانه ورزشی کشور فاصله 60 سانتی دارد.

 

وی به سفر اخیر رئیس جمهور به البرز اشاره کرد و گفت: برآورد بودجه ورزشی طی سفر ریاست جمهوری زمینه تکمیل ورزشگاه ها و باشگاه های ورزشی شد.

 

حقیقی با نظر به اهمیت جایگاه جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و ... عنوان کرد: جوانان به عنوان یک ثروت و فرصت ملی محسوب می شوند به همین منظور برنامه ریزی هدفمند برای ایام اوقات فراغت آنان اهمیت بسزایی دارد.

 

وی در خصوص سرانه آموزش و پرورش استان نیز با تأثر مطرح کرد: متاسفانه سرانه آموزش و پرورش استان البرز نصف متوسط سرانه کشور است و در عین حال متناسب با این میزان سرانه تدابیر در قالب پرهیز از موازنه کاری ها صورت گرفته است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تصریح کرد: سمن ها به عنوان سازمان های مردم نهاد با ایجاد تولید فکر در راستای اهداف آموزشی و پرورشی نظام نقش اساسی دارند.

 




منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار