آخرین خبرها از برگزاری مسابقه فولاد-سپاهان
تابناک: با وجود اینکه در چند روز اخیر اهواز شرایط آب و هوایی خوبی نداشت، مسئولان برگزاری مسابقه فولاد و سپاهان معتقداند این بازی سر وقت برگزار می شود و اگر گردو خاک بار دیگر در اهواز نمایان شود داور بازی تصمیم گیرنده برگزاری مسابقه است.
کد خبر: ۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹ 13 February 2015

به گزارش تابناک، چند روزی است که هجوم ریزگردها و گردخاک به خوزستان شرایط نامناسب آب و هوایی را برای مردم خوزستان پدید آورده به گونه ای که حتی بعضی ساعات تنفس در مناطق شهر سخت است.


طبق برنامه ریزی سازمان لیگ در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور، مقرر شده بود تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان روز جمعه ۲۴ بهمن ساعت 17:30 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر روند اما با وجود مشکلات آب و هوایی که وجود دارد برگزاری این مسابقه در حاله ای از ابهام وجود دارد.

از عصرگاه روز گذشته ( پنجشنبه) آب و هوای اهواز گردآلود بوده و گرد و خاک در سطح شهر پراکنده بوده است. محمد رضا خلغتبری بازیکن تیم سپاهان اصفهان در این باره می گوید: شرایط اهواز برای برگزاری بازی مناسب نیست. واقعا هوای اهواز خیلی بد است و حتی به خاطر گرد و خاک نتوانستیم درست و حسابی تمرین کنیم. واقعا در این آب و هوا نباید بازی برگزار شود چون برای بازیکنان و هواداران خطرناک است.

وی تأکید داشت: مسئولان بازی را کنسل کنند چون واقعا نفس کشیدن هم سخت است. در اهواز حتی 100 متری خودمان را نمی بینیم. این شرایط برای بازی کردن افتضاح است و امیدوارم بازی لغو شود.


البته دیگر بازیکنان سپاهان نیز با قرار دادن عکس هایی در صفحه های اجتماعی خود تأکید داشتند شرایط اهواز مناسب بازی کردن نیست.


با وجود این مسائل، صبح امروز محمد حسین ابن قاسم، سرپرست فولادبا بیان اینکه بازی سر وقت برگزار می شود، گفت: آب‌وهوای اهواز امروز بسیار خوب است و تا این لحظه گرد و خاکی وجود نداشته است. خورشید به زمین می‌تابد و با این شرایط بازی هم به تعویق نمی‌افتد. در جلسه هماهنگی مقرر شد با این شرایط بازی رأس ساعت مقرر برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: شاید به یکباره گرد و غبار دوباره وارد شهر شد اما تا این لحظه بازی از ساعت 17:30 از سر گرفته می‌شود.

کاظم طالقانی، رئیس هیات فوتبال خوزستان پیرامون برگزاری این مسابقه به رسانه ها گفته بود: هر دو تیم در اهواز حضور دارند و مصمم هستند که این بازی برگزار شود. باید شرایط آب و هوایی را قبل از انجام بازی مسئولان فدراسیون و داوری بررسی کنند تا شرایط برگزاری بازی ارزیابی شود.

با وجود این مسائل به طور قطع هر دو تیم در این آب و هوا شرایط سختی برای بازی کردن دارند و اگر تیمی در این بازی شکست بخورد به طور قطع یکی از دلایلی که برای شکستش مطرح می کند، آب و هوای خوزستان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار