فرمانده انتظامی شاهرود خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از آغاز هفته دوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان شاهرود خبر دا و گفت:‌ در راستای اجرای این طرح، مسامحه‌ای با هیچ کس نخواهیم داشت.
کد خبر: ۴۶۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 15 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدمجتبی اشرفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص اهداف این طرح اظهار داشت: طرح مذکور به جهت ارتقای امنیت و احساس امنیت در شهرستان شاهرود و با استفاده از توان پلیس‌های تخصصی اعم از راهنمایی و رانندگی، مبارزه با مواد مخدر، آگاهی، اطلاعات و امنیت عمومی، فضای تبادل اطلاعات (فتا)، نظارت بر اماکن عمومی، یگان امداد و کلانتری و پاسگاه‌های تابعه اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: با اخلالگران و کسانی که عفت عمومی را جریحه‌دار می‌کنند، برخوردی مجدانه و قانونی خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در خصوص اقدامات انجام‌شده در هفته اخیر در این طرح گفت: با توجه به خواسته‌های مکرر مردمی در خصوص برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی، این طرح را با قدرت در سطح شهر به مرحله اجرا گذاشته‌ایم.

اشرفی بیان کرد: در این راستا، با هماهنگی با مقامات قضایی در هفته اخیر، 37 دستگاه خودرو به‌واسطه آلودگی صوتی و 9 دستگاه نیز که با بدپوششی راننده و سرنشینان خودرو همراه بود، به‌واسطه جریحه‌دار کردن عفت عمومی حداقل به مدت یک هفته روانه پارکینگ شدند.

وی ضمن اشاره به برخورد ویژه و قاطع با موتورسیکلت‌سواران مزاحم گفت: کنترل موتورسیکلت‌سواران مزاحم یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های پیش روی این فرماندهی بوده و در این راستا، 77 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف در شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود برخورد با معتادان متجاهر و عرضه‌کنندگان مواد مخدر را نیز یکی از اهم اقدامات دانست و افزود: در راستای این طرح، 16 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و 22 نفر از معتادان متجاهر نیز ضمن دستگیری به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

اشرفی از 118 مورد تذکر شفاهی و 14 مورد تذکر کتبی به صنوف خبر داد و گفت: در راستای امر به معروف و نهی از منکر نیز به 384 نفر مؤنث با پوشش نامناسب در داخل و خارج خودروها تذکر داده‌شده و در خصوص گرداندن حیوانات خانگی در داخل خودروها و در سطح معابر و اماکن عمومی نیز در صورت رؤیت این موارد با دارندگان آن‌ها وفق مقررات برخوردی قاطع صورت می‌پذیرد.

وی از دستگیری 42 نفر مجرم در راستای طرح مذکور در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: 17 نفر از این دستگیرشدگان را سارقین و مابقی را خرده‌فروشان مواد مخدر و عاملین توزیع کالای قاچاق و سایر جرائم تشکیل می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ضمن تقدیر از همه افرادی که در این طرح پلیس را همراهی می‌کنند، گفت: در راستای حفظ نظم و امنیت و ارتقای آن تمام توان خود را بکار بسته‌ایم تا مردم ولایتمدار شهرستان شاهرود در همه ساعات شبانه‌روز از امنیت و آرامشی مطلوب برخوردار بوده و در این راستا از همه مردم تقاضا داریم در صورت رؤیت هرگونه جرم و ناهنجاری مراتب را با همکاران ما در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.

برچسب ها: امنیت اجتماعی ، پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار