مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه فروش سیگار در دکه های مطبوعاتی ممنوع است گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه با متخلفین برخورد و نسبت به پلمب دکه های عرضه کننده سیگار اقدام می شود.
کد خبر: ۴۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 10 June 2015
رضا قدیمی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به فعالیت یک هزار و 210 دکه مطبوعاتی در شهر تهران افزود: طرح ممنوعیت عرضه سیگار در دکه های مطبوعاتی با هماهنگی و همکاری اتحادیه مربوطه و اتاق اصناف در سطح شهر تهران اجرایی شده است.

وی با بیان اشاره به اینکه در خصوص عرضه سیگار در دکه های مطبوعاتی در مرحله اول با هماهنگی اتحادیه به متخلفین اخطار کتبی داده می شود، اظهار کرد: برهمین اساس و در مرحله اول اجرای این طرح، 17 دکه مطبوعاتی متخلف در محدوده خیابان ولی عصر(عج) به دلیل عرضه سیگار پلمب شدند.

قدیمی خاطرنشان کرد: درهمین ارتباط 85 دکه مطبوعاتی دیگر طی ماههای فروردین و اردیبهشت سال جاری به دلیل عرضه سیگار در سطح شهر تهران پلمب شده اند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تاکید کرد: دکه های مطبوعاتی که به دلیل عرضه سیگار پلمب شوند دیگر اجازه فعالیت به آنها داده نمی شود.

وی با تاکید بر برخورد جدی شهرداری تهران با متخلفان در این زمینه خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر دریافت گزارشات مردمی هستیم تا در سریعترین زمان ممکن با متخلفان برخورد کنیم. 

وی همچنین از آمادگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران برای حمایت از دکه های مطبوعاتی در راستای رونق فعالیت های اقتصادی این صنف خبر داد.

* احداث شهرک خودرو برای فعالیت نمایشگاههای عرضه اتومبیل در شرق تهران 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در ادامه با بیان اینکه زنگ خطر برای نمایشگاههای عرضه خودرو در سطح شهر به صدا درآمده است گفت: فعالیت نمایشگاه های عرضه خودرو در سطح شهر موجب بروز مشکلات و مزاحمت های برای شهروندان می شود و به همین دلیل این واحدهای صنفی باید در مبادی ورود شهر مستقر شوند.

قدیمی افزود: به همین منظور در مجموعه سرزمین ایرانیان در حاشیه اتوبان تهران - ساوه، 180 هکتار زمین برای استقرار نمایشگاه های عرضه خودرو تهران در نظر گرفته شده است. 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اضافه کرد: علاوه بر آن شهرک فروش خودرو با 10 هکتار وسعت در منطقه شرق تهران درحال احداث است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی این صنف یکی از اولویت های شهرداری تهران است خاطرنشان کرد: بهتر است خودرو فروشان هر چه سریعتر نسبت به استفاده از اراضی که برای آنها در نظر گرفته شده اقدام کنند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار