مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: اگر مسئولین حمایت کنند، بنا داریم امسال شش پایگاه ثابت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان اضافه کنیم.
کد خبر: ۴۵۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 11 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،محمدرضا امیریان، اظهار کرد: هم اکنون 9 پایگاه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان داریم که ظرف مدت 40، 50 سال گذشته ایجاد شده است.

وی ادامه داد: بنا داریم در سال جاری شش پایگاه دیگر را نیز اضافه کنیم که با احتساب این شش پایگاه، تعداد پایگاه‌های جاده‌ای ما به 15 مورد خواهد رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه محل استقرار این پایگاه‌ها با کار کارشناسی مشخص شده است، افزود: این پایگاه‌ها قرار است در محورهای جوانرود به پاوه، جوانرود به ثلاث، قلاجه، سرپل‌ذهاب، خسرو آباد و قصرشیرین ایجاد شود.

امیریان هزینه احداث این پایگاه‌ها را حداقل یک میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: ساخت مکان این پایگاه‌ها باید با همکاری استانداری و فرمانداری‌ها صورت گیرد، اما تا آن زمان می‌توانیم در قالب کانکس پایگاه‌ها را برقرار کنیم.

وی یادآوری کرد: در هریک از این پایگاه‌ها حداقل سه نفر امدادگر مستقر خواهند شد و از تجهیزات موجودی که داریم در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اخذ مجوزها و هماهنگی‌های لازم برای استقرار این پایگاه‌ها انجام شده و اگر مسئولین حمایت کنند، آماده‌ایم پایگاه‌ها را برقرار کنیم.

امیریان با اشاره به نیازی که برای احداث این شش پایگاه هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد، افزود: در مواقع نیاز مانند طرح‌های تابستانی، زمستانی، نوروزی و... معمولا پایگاه‌های موقت و یا سیار برپا می‌کنیم تا پوشش خوبی روی تمام محورهای مواصلاتی استان داشته باشیم.
  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار