سرپرست هیئت بوکس استان همدان از دعوت بوکسور همدانی به اردوی تیم ملی جوانان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 10 June 2015

سرپرست هیئت بوکس استان همدان گفت: بوکسور همدانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.

به گزارش مهر، مصطفی یعقوبلو ، اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی جوانان بوکس کشورمان بوکسور همدانی را برای حضور در چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان دعوت کرد.

وی با بیان اینکه حمیدرضا کاروند از همدان به اردوی تیم ملی دعوت شده است، افزود: کادر فنی تیم ملی بوکس جوانان از محمد عاشری سرمربی، شمس‌الله داود آبادی و عیسی گل محمدی مربی و ۲۳ بوکسور برای حضور در چهارمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی جوانان تشکیل داده اند.

یعقوبلو با اشاره به اینکه استان‌های تهران و لرستان هر کدام با پنج بوکسور بیشترین نماینده را در بین ملی پوشان دارند، بیان داشت: نفرات دعوت شده به اردو باید شنبه هفته آینده ۲۱ خرداد ماه خود را به کادر فنی تیم ملی جوانان معرفی کنند.

سرپرست هیئت بوکس استان همدان با بیان اینکه ورزش بوکس در همدان دارای علاقه مندان زیادی است که به این ورزش روی آورده اند، اضافه کرد: تعداد ورزشکاران بیمه شده در شهر همدان ۲۰۰ نفر و در استان ۳۵۰ نفر هستند که به ازای هر ۲۰ نفر ورزشکار در همدان یک مربی و یک کمک مربی وجود دارد که تقریبا مناسب است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مربیان بوکس در استان همدان ۲۰ نفر است که از این تعداد ۱۱ مربی در شهر همدان فعالیت دارند، عنوان داشت: تعداد مربیان در اسداباد از سه مربی یک نفر فعال، نهاوند سه نفر مربی دو نفر فعال، تویسرکان از دو نفر مربی یک نفر فعال است.

یعقوبلو ابراز داشت: همچنین داوران در استان همدان از سرمایه های بزرگ هستند و در همدان دو نفر داور ملی، سه نفر داور درجه یک، سه نفر داور درجه دو و ۲۰ نفر داور درجه سه فعال است.

حمیدرضا کاروند نیز در ادامه در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: متولد دهم خردادماه سال ۱۳۷۷ در شهرستان نهاوند هستم و تماشای فیلم هایی که در رابطه با بوکس بود و همچنین دیدن مسابقات بوکس باعث آشناییم با این رشته و علاقمندی به آن شد و به دنبال این رشته و یادگیری آن رفتم.

نایب قهرمان مسابقات کشوری بوکس اظهار داشت: از ۱۳ سالگی به ورزش بوکس علاقمند و سال گذشته نیز نایب قهرمان مسابقات کشوری شدم و امسال نیز به چهارمین اردوی تیم ملی دعوت شده ام.

وی افزود: افراد ورزش بوکس را ورزشی خشمگین می دانند در صورتیکه این ورزش خطرناک نیست بلکه ورزشی آرام است و افراد در این ورزش باید تلاش کنند و راه میانبری ندارد و همه بوکسورها فقط با آمادگی می توانند پله های ترقی را طی کنند.

کاروند با بیان اینکه به ورزش بوکس علاقه زیادی دارم، عنوان داشت: تا قهرمانی المپیک این ورزش را ادامه خواهم داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار