فرمانده انتظامی گرمسار خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری سه سارق سابقه‌دار احشام در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 10 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابوذر قربانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت احشام و مغازه در شهرستان گرمسار ، پلیس آگاهی این شهرستان یک اکیپ از کارآگاهان زبده خود را مأمور رسیدگی به این پرونده‌ها کرد.

وی افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد فعالیت سه نفر از چوپانان احشام سرقتی متوجه شدند این افراد که از اتباع افغان هستند، دارای سابقه سرقت بوده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازجویی‌های اولیه از این سه نفر به این نتیجه رسیدند که آن‌ها با چند نفر در استان‌های هم‌جوار در خصوص فروش احشام در ارتباط هستند.

قربانی بیان کرد: با هماهنگی مراجع قضایی، مأموران آگاهی دو نفر از مال‌خرانی را که با این سارقان ارتباط داشتند، در یکی از شهرهای استان هم‌جوار دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این سارقان درمجموع به ۱۴ فقره سرقت احشام و مغازه اعتراف کردند که ارزش ریالی اموال سرقت‌شده درمجموع بیش از ۵۶۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار به‌منظور پیشگیری از سرقت احشام به دام‌پروران توصیه کرد تا در انتخاب چوپان و نگهبان احشام خود دقت لازم را داشته باشند و افراد مطمئن و قابل‌اعتماد دارای سلامت جسمی و روحی را بکارگیری کنند.

قربانی ادامه داد: دام‌پروران باید قبل از مشغول به کار شدن نگهبان احشام برای تعیین صلاحیت وی با نیروی انتظامی هماهنگی لازم را داشته باشند.

منبع: فارس
برچسب ها: سارق ، پلیس آگاهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار