تابناک: اکبر ناظمی عکاس و مستندساز تاثیرگذار انقلاب و جنگ در ویژه برنامه دیدار با عکاس انقلاب روز شنبه (25 بهمن ماه) مهمان تالار هنر اصفهان خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹ 12 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، تالار هنر به مناسبت ایام مبارک سالگرد انقلاب اسلامی و گرامیداشت آن، برنامه این هفته نمایش فیلم‌های مستند را به مرور آثار و دیدار با یکی از تاثیرگذارترین عکاسان و مستند‌سازان انقلاب اسلامی اختصاص داده است.

این برنامه که از ساعت 17 با نمایش آثار اکبر ناظمی آغاز خواهد شد، به مرور بخشی از عکس‌های ناظمی از انقلاب، خاطرات وی از انقلاب و بررسی چگونگی کار در شرایط انقلاب و انتقال تجربیاتش می‌پردازد.

اکبر ناظمی از تیرماه 57 تا بهمن 57 بیش از چندصد دقیقه فیلم و بیش از 4 هزار قطعه عکس رنگی تهیه کرده است که تظاهرات مردمی، حضور زنان و کودکان، ورود امام خمینی (ره) به کشور، جماعت منتظر در لابی فرودگاه مهرآباد، سخنرانی امام (ره) در بهشت زهرا، حضور امام در مدرسه رفاه، جنازه‌های شهدا در سردخانه‌های رژیم شاه، قیام‌های دانشجویان و مردم در دانشگاه تهران، شخصیت‌ها، فعالان انقلاب، دیوارنوشته‌ها و شعارهای دیواری، صف‌های نفت، اعلان‌ها و کاریکاتورهای دیواری و ... موضوع فیلم‌ها و عکس‌های این عکاس انقلاب هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار