فرمانده انتظامي شهرستان گيلانغرب با تاکيد بر تکريم ارباب رجوع و حفظ حريم شهروندان، اظهار کرد: اعتماد مردم به پليس و دستگاه قضائی زماني محقق مي شود که مردم عدالت را در رسيدن به حقوق مادي و معنوي خود لمس کنند.
کد خبر: ۴۵۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 10 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محسن ویسی" در جلسه تعاملی که با مجموعه قضائي  و جمعي از روساي پلیس های تخصصی انتظامی برگزار شد، عنوان کرد: برگزاري جلسات تعاملي دستگاه قضائي و نيروي انتظامي لازم و ضروري است و موجب تسريع در اقدامات قضائی می شود.

وی تصریح کرد: مجموعه انتظامي شهرستان گيلانغرب در انجام اقدامات و عملیات ها همچون: دستگيري ها، برخورد با متخلفان، کشفيات و ... روند رو به رشد و ارتقای شاخص ها را داشته است. 

این مقام انتظامی در پایان با تاکيد بر تکريم ارباب رجوع و حفظ حريم شهروندان، اظهار کرد: اعتماد مردم به پليس و دستگاه قضائی زماني محقق مي شود که مردم عدالت را در رسيدن به حقوق مادي و معنوي خود لمس کنند.

دادستان عمومی شهرستان گیلانغرب در ادامه با اشاره به اينکه خدمت به مردم و برقراري آرامش در جامعه، انگيزه اصلي حضور پليس در جامعه است، عنوان کرد: امنيت موجود در شهرستان در سايه همراهي و مشارکت آحاد مردم و تلاش هاي پليس و دستگاه قضائی به دست آمده است.

عبدی تعامل بين دستگاه قضائی و نيروي انتظامي را موجب افزايش امنيت و آرامش در جامعه دانست و گفت: استفاده بهينه از سرمايه هاي اجتماعي يک ضرورت مهم براي پليس است.

در ادامه "خسروی" رئیس دادگستری شهرستان از تلاش و مجاهدت‌هاي شبانه‌روزي نيروهاي انتظامی تقدير كرد و افزود: در راستاي اهداف نظام و در جهت تامين برقراري نظم و امنيت، تمامي دستگاه ‌ها و نهادهاي دولتي بايد پيرو خط ولايت فقيه باشند و همواره اهداف و فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالی) را فصل الخطاب خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار