شهردار مرودشت از نصب دوربین های ترافیکی در این شهر خبر داد
کد خبر: ۴۵۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 09 July 2017

تابناک فارس به نقل از فارس: سید منصور جعفری شامگاه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرداری از شهر مرودشت به‌عنوان دومین شهر بزرگ استان فارس یاد کرد و بیان داشت: جهت کنترل بهتر عبور و مرور بخشی از خیابان‌های پرتردد شهر به دوربین‌های نظارت ترافیکی مجهز شد و درصدد هستیم ان‌شاءالله در آینده نزدیک سایر نقاط مهم را هم به این مرکز متصل کنیم.

شهردار مرودشت ادامه داد: در حال حاضر پنج عدد پایه با شش دوربین نظارتی در شهر در حال نصب است و در مرکز کنترل هوشمند ترافیک هم کلیه تجهیزات اعم از مانیتورینگ و سرورهای مدیریت تصاویر با مدیریت مرکزی در محل شهرداری نصب شده است.

وی بیان کرد: با استقرار پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری به کلیه تخلفات رانندگی نظیر عبور از چراغ‌قرمز و چراغ زرد، توقف روی خط عابر پیاده و سایر تخلفات رسیدگی و پس از صدور قبض جریمه از طریق پست به آدرس مالک وسیله نقلیه ارسال می‌گردد.

شهردار مرودشت با بیان اینکه نصب دوربین در شهر موجب بالا رفتن ضریب امنیت شده و در بحث نظارتی و کنترلی سبب ارتقاء فرهنگ ترافیکی خواهد بود خاطرنشان کرد: در میدان امام خمینی (ره)، تقاطع شهید صدوقی، تقاطع خیابان مدرس، خیابان هفت تیر تقاطع ابوذر و خیابان امام خمینی دوربین نصب شده است.

جعفری در ادامه افزود: جهت استفاده بهینه از زیرساخت‌های شهری، روان‌سازی ترافیک و نظارت بر سطح شهر، مرکز کنترل ترافیک در شهر مرودشت بااعتباری بالغ‌ بر سه میلیارد ریال به‌زودی راه‌اندازی می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار