فرمانده انتظامی بابل از اجرای ۳۰ طرح ارتقا امنیت اجتماعی در راستای مبارزه با موادمخدر امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲ 07 July 2017
 به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ سید محسن جعفری در جلسه شورای اداری بابل با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های انتظامی این شهرستان، از اجرای بیش از ۳۰ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای مقابله با موادمخدر از ابتدای سال جاری خبر داد.
 
وی افزود: در این خصوص بیش از ۹۰ کیلو گرم انواع موادمخدر در چندین مرحله عملیاتی کشف و بیش از پنج باند تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی و متلاشی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به توقیف ۵۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت در این طرح‌ها از شناسایی و دستگیری ۷۷ متهم به موادمخدر خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 
سرهنگ جعفری با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در راستای مقابله با موادمخدر، از اقدامات آموزشی و اطلاع رسانی پلیس در این خصوص خبر داد.
 
وی افزود: برگزاری جلسات آموزش همگانی برای اقشار مختلف مردم، جوانان و نوجوانان و برگزاری نمایشگاه‌های پیوستی و همکاری و تعامل با سازمان‌های فرهنگی از جمله این اقدامات است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل بر تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها با نیروی انتظامی در راستای مقابله با پدیده اعتیاد تاکید و افزود: خانواده‌ها به عنوان مهمترین و اولین پایگاه اجتماعی نقش تاثیر گذاری در پیشگیری از اعتیاد جوانان دارند و باید در راستای آموزش خانواده‌ها گام برداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار