کامیار جمشیدی در گفتگو با تابناک:
معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:این دوره های اردویی ویژه مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد اعزامی از استان های گیلان، ایلام، کردستان، همدان، لرستان و مرکزی است که یک هزار و ۸۰۰ مادر و دختر مددجو طی این دوره های اردویی در قالب گروه های ۲۰۰ نفره میهمان استان کرمانشاه خواهند بود.
کد خبر: ۴۵۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 06 July 2017
کامیار جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: امسال مجتمع امام حسن مجتبی (ع)شهرستان صحنه میزبان ۹ دوره اردوی آموزشی است که مادران و دختران اعزامی از سایر استان ها به مدت سه روز در مجتمع تفریحی امام حسن مجتبی (ع) اسکان و ضمن بازدید از جاذبه های دیدنی استان از آموزش های فرهنگی، اعتقادی و تربیتی بهره مند می شوند.

وی  خاطر نشان کرد: اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در این دوره های اردویی به ارائه آموزش های لازم به مددجویان می پردازند ومحافل انس با قرآن کریم، کارگاه های نماز،آسیب های اجتماعی، مهدویت و..از برنامه های آموزشی است که طی اقامت این میهمانان در استان کرمانشاه برای آنان برگزار خواهد شد.

جمشیدی اظهار داشت:حدود یک هزار و ۵۰۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در تابستان امسال راهی سفرهای برون استانی خواهند شدو مقصد سفر ۸۰۰ نفر از این تعداد مددجویان مشهد مقدس و مابقی آنان سایر استان ها همچون همدان و کردستان است.

وی تاکیدکرد: سفرها و اردوهای مددجویی در فصل تابستان با هدف بهینه سازی اوقات فراغت و تقویت بنیه اعتقادی و معنوی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می شود،  و امیدواریم خیرین نیک اندیش با توجه به فقر و محرومیت خانواده های تحت حمایت یاری رسان این نهاد برای اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی و سیاحتی باشند.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار