استاندار آذربایجان شرقی خطاب به فارغ‌التحصیلان دانشجویان 30 کشور در تبریز:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دانش آموختگان غیرایرانی در دانشگا‌ه‌های ایران سفیران صلح و پیام رسان ایران اسلامی هستند
کد خبر: ۴۵۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 05 July 2017
به گزارش تابناک تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در پانزدهمین آئین نکوداشت دانش آموختگان غیرایرانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: ۲۷ سال قبل در چنین ایامی در این دانشگاه فارغ التحصیل شدم و همزمان با کنگره بین‌المللی ارولوژی بود که باید در آن ایام یک مقاله هم ارائه می‌دادم.


استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در این مراسم از دانشجویان از 30 کشور وجود دارد، گفت: به عنوان استاندار به شما می‌گویم که شما سفیران صلح هستید و هر آنچه از خوبی‌ها است به کشور خود ابلاغ کنید و اعلام آمادگی برای ارتباط با همه آن 30 کشور در زمینه علمی، پژوهشی و سایر موارد را داریم.
 
وی افزود: هر دانشجویی باید نسبت به دانشگاه خود تعصب داشته باشد  و من هم نسبت به دانشگاه تبریز تعصب ویژه دارم. 

روز فارغ التحصیلی دانشجویان غیرایرانی آغاز ارتباط ایران با کشور آنها است.

وی بیان کرد: جشن فارغ التحصیلی شما را روز آغاز ارتباط به دولتمردان، تولیدکنندگان و کارآفرینان می‌دانیم و اگر امروز شما به کشور خود باز خواهید گشت به معنای رفتن از این کشور نیست زیرا کشور ایران و استان آذربایجان‌شرقی شما را جزو خانواده خود می‌داند.

جبارزاده گفت: استان آذربایجان‌شرقی ظرفیت بزرگی برای ارتباط تنگاتنگ با کشورهای پیشرفته و علاقه‌مند به توسعه دارد و از این رو شما را نماینده خود در کشور خودتان می‌شناسیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: نباید بعد از فارغ التحصیلی رابطه خود با کشور اسلامی را قطع کنید بلکه شما سفیران ما هستید و در همه مسائل با کشور محل تحصیل خود در ارتباط باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار