سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک از جذب ۴ بازیکن باتجربه به نام های مجتبی نصیری‌نیا، امین مجیدی‌پور، علی رهنما و بهنام فعال به این تیم لیگ برتری خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 05 July 2017
رضا زرخانلی در نشست خبری که ساعتی پیش با حضور اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: از آبان ماه سال گذشته تیم تشکیل شده است، و من به عنوان سرمربی با تعدادی از جوانان سرباز شروع به کار کردیم.
 
وی افزود: در طول فصل ما مشکلات زیادی داشتیم و برخی از تیم‌های دیگر نیز با ایجاد مشکلات سعی در مطرح شدن این تیم داشتند؛ ولی با تمام این مشکلات توانستیم موفق عمل کنیم.
 
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک در ادامه با اشاره به مشکلات مالی تیم بیان کرد: برای حفظ کردن بازیکنان تیم باید هزینه‌هایی را پرداخت می‌کردیم، که با کمک اسپانسرها و هواداران توانستیم تیم را حفظ و از مرحله اول عبور و با تلاش خوب بازیکنان، برگزاری بازی‌های خانگی و حمایت‌های هواداران خوب قرچکی به لیگ برتر صعود کنیم.
 
زرخانلی تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی که به وجود آمد موضوع واگذاری تیم به مطرح شد؛ اما مدیرعامل تیم با جذب اسپانسر و حامی، بودجه کافی را تأمین و با حمایت‌های مجموعه سپاه این تیم در شهرستان قرچک باقی ماند.
 
وی با اشاره به روند جذب بازیکن برای تیم مقاومت قرچک گفت:‌ با حفظ پایه تیم، توانستیم از 4 بازیکن باتجربه و قدیمی قرچک به نام‌های مجتبی نصیری‌نیا به عنوان دروازه‌بان که از مرحله دوم پلی‌آف در کنار ما بود، امین مجیدی‌پور بازیکن یاسین پیشرو قم که وی نیز از ظرفیت‌های قرچک است، و علی رهنما و بهنام فعال بازیکن تیم دبیری تبریز را جذب کنیم.
 
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک همچنین بیان کرد: به آینده این تیم خوش‌بین هستم و با هماهنگی بازیکنان و هئیت‌مدیر سعی داریم با حفظ تیم یک رکورد تک رقمی را به دست آوریم.
 
زرخانلی در پایان خاطرنشان کرد: فردا در جشن قهرمانی لیگ دسته اول و نخستین بازی لیگ برتر، کاپیتان تیم هم زمان با بازی در مقابل پارسیان شهر قدس مشخص می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار