کد خبر: ۴۵۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳ 05 July 2017
تابناک / دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تأکید بر جوان و کاری بودن وزرای دولت دوازدهم، بیان کرد: منظور ما از جوان بودن کابینه دولت دوازدهم حذف افراد باتجربه و صاحب‌نظر نیست.

ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا بابیان اینکه نمایندگان مجلس از طرف مردم انتظاراتی را از دولت دوازدهم دارند، اظهار کرد: باید ساختار دولت دوازدهم جوان‌تر و کارآمدتر باشد.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید از افراد باتجربه در کابینه خود استفاده کند، افزود: دولت باید کسانی را که پا به سن گذاشته‌اند و افرادی که صاحب‌تجربه هستند نیز استفاده کند.

نماینده مردم شهرستان مرزی آستارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تأکید ما بر حذف افراد باتجربه نیست، گفت: منظور ما این نیست که افراد سالخورده و باتجربه را دولت برای پیشبرد اهداف خود کنار بگذارد.

دبیر کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی به به‌کارگیری افراد کاری و جوان در پست وزارتخانه‌ها را حائز اهمیت برشمرد و گفت: باید دولت از تجربیات افراد مسن در کابینه هم استفاده کند اما کسانی که در رأس وزارتخانه قرار می‌گیرند افرادی باشند که کاری و جوان باشند تا بتوانند خدمات خوبی را به ملت شریف ایران ارائه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار