مدير دفتر توسعه مديريت و تحول اداري شرکت برق استان در گفتگو با تابناك آذربايجان غربي
مديردفتر توسعه مديريت و تحول اداري شركت برق استان گفت:بازنگري،اصلاح و بهبود فرآيند هاي شركت توانير از برنامه هاي هر ساله اين شركت است كه هدف اصلي سيستم هاي مديريتي جلب رضايت مشتري است
کد خبر: ۴۵۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 04 July 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي: منوچهر هاشمي در گفتگو با خبرنگار تابناك آذربايجان غربي اظهار كرد:بازنگري واصلاح فر آيند هاي شركت توانير برنامه هرساله اين شركت است و هدف اصلي ما جلب رضايت مشتري است كه تمام واحد ها و مسئولان زيربط برای تحقق این هدف تلاش میکنند.
وي افزود:مكانيزه كزدن فرآيندها باعث صرفه جویی در زمان و بالا رفتن سرعت انجام كار و موجب جلب رضايت مشتري مي شود كه در سال 96 آغاز شده ودر سال هاي آتی نیز  ادامه خواهد داشت.
مديردفتر توسعه مديريت و تحول اداري شركت برق استان در ادامه افزود:در حال حاضر يك فرآيند پيشنهادي از 180 فرآيند به صورت پايلوت در حال اجرا است و دو فرآيند ديگر از مدل سازي تمام شده است كه هر سال توانايي مكانيزه كردن 4 الي 10 فرآيند را داریم.
منوچهر هاشمي در ادامه به يكپارچه كردن مديريت در سال 95 خبر داد و افزود اين سيستم مديريت شامل ايزو 9000 ورژن 2008،مديريت زيست محيطي 4001 و ايمني و بهداشت و دو دوره مميزي داخلي انجام شده است كه يك دوره مميزي مراقبتي خارج از شركت تاييد شده است  كه توسط اين سيستم برنامه هاي بهبودي در سال 96 طراحي و تنظيم شده  كه  اقدامات اصلاحي را در پی خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار