رئیس اتحادیه قالیشویان استان تهران از احداث شهرک قالیشویی این استان در شهرری خبر داد و گفت: بیش از ۷۰۰ واحد قالیشویی غیرمجاز در تهران وجود دارد.
کد خبر: ۴۵۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 02 July 2017
حمید محمدی درباره وضع قالیشویان در تهران اظهار کرد: مشکلات اتحادیه قالیشویان برخلاف برخی اصناف به جریان واردات و رکود برنمی‌گردد.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مشکلات اتحادیه ما داخلی است؛ فعالیت قالیشویی‌های کارتی به معضلی بزرگ تبدیل شده و جریان کار فعالان مجوزدار را با مشکلات زیادی مواجه کرده است؛ این قالیشویی‌ها مکان مشخصی ندارند تا بتوان برای آن‌ها اخطار فرستاد.

رئیس اتحادیه قالیشویان استان تهران با تأکید بر اینکه ۳۶۰ واحد قالیشویی مجاز در شهر تهران فعالیت دارند و خدمات‌رسانی انجام می‌دهند، تصریح کرد: ۳۶۰ واحد صنفی قالیشویی در استان تهران پروانه دارند و بیش از ۷۰۰ واحد قالیشویی غیرمجاز به شکل کارتی و تلفنی فعال‌ هستنند.

محمدی با اشاره به اینکه هنوز احداث شهرک قالیشویی در استان تهران جریان دارد، اضافه کرد: این شهرک قرار است در زمینی به مساحت 6 هکتار در شهرری احداث شود.

وی با بیان اینکه پرونده این زمین در مراحل اداری قرار دارد، تصریح کرد: اگر مشکلات این زمین رفع شود، شهرک قالیشویی تمام فعالان صنف در تهران را پوشش می‌دهد.

رئیس اتحادیه قالیشویان استان تهران با تأکید بر اینکه اگر مشکلات اداری این زمین حل شود، سال ۹۸ بهره‌برداری از این شهرک را شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: این زیرساخت مهم، مشکلات اسکان قالیشویان را در یک شهرک مشخص رفع خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار