دبیر جشنواره گفت:اولین دوره از جشنواره مونووویس (گفتن مونولوگ به صورت ویس) با همکاری اداره ی ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان در استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 02 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛اسد میرزایی، دبیر اولین جشنواره‌ی مونووویس استانی (ایلام) در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با تدبیر اداره‌ی فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان آبدانان و فراخوانی که به همین منظوراز هنرمندان سطح استان صورت گرفت، تعداد پنجاه نفرازعلاقه مندان اقدام به ثبت نام کردند.
 
وی افزود: درپایان جشنواره بیست و سه نفرموفق به ارسال مونووویس گردیدند که با قضاوت داوران جشنواره  محمداسماعیل بیگی، مصطفی کولیوندی وعلیرضا آقایی نفرات برتر معرفی شدند.
 
دبیراولین جشنواره ی مونووویس استانی (ایلام) با اشاره به اینکه این رقابت ها به صورت مجازی انجام شد، تصریح کرد: در بخش مردان، محمداکبریان، محمدشاه حسینی، مسعودرحمانی و عقیل نوری حائز رتبه های برتر شدند.
 
وی ادامه داد: در بخش خانم ها نیز فاطمه محمدیان، مرجان قاسمی، صبا بهارپور و یگانه چراغی  عناوین برتر را کسب کردند.
 
شرکت کنندگان در این جشنواره با گفتن مونولوگ به صورت ویس، ضبط کرده و داوری آثار روی صوت ضبط شده افراد شرکت کننده صورت گرفته است.
 
در پایان این رقابت از طرف اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان به سه نفر اول آقایان و خانم ها جوایزی نفیسی اهدا شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار