مدیرعامل بانک کشاورزی ایلام گفت: دارندگان یارا کارت (کارت ویژه دریافت کنندگان یارانه نقدی) با اولویت کشاورزان و بهره برداران زیربخش کشاورزی با مراجعه به شعب این بانک می توانند تسهیلات با سود 18 درصد دریافت کنند.
کد خبر: ۴۵۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 02 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ هوشنگ حیدرنژادیان  اظهار کرد: بر اساس طرح اعطای وام بر اساس یارانه نقدی دریافتی، به یارانه بگیرانه تک نفره 12 میلیون ریال پرداخت می شود.
 
وی افزود: همچنین خانواده های دارای 2 نفر یارانه بگیر 25 و سه نفر یارانه بگیر 37 میلیون ریال تسهلات می گیرند و به خانواده های دارای چهار یا بیشتر از چهار نفر نیز 50 میلیون ریال تسهلات با کارمزد 18 درصد و بازپرداخت 36 ماهه پرداخت می شود.
 
حیدرنژادیان تاکید کرد: دارندگان کارت یارانه (یارا کارت) در استان ایلام با مراجعه به شعب بانک کشاورزی می توانند برای دریافت وام تشکیل پرونده کرده و از این تسهیلات بهره مند شوند.
 
وی با بیان اینکه این نسهیلات برای خرید کالا است، یادآور شد: صرفا لازم و اجبار نیست که این وام صرف خرید کالای ایرانی شود و خرید کالا از هر مارک و محصولی برای گیرندگان آن آزاد است.
 
مدیرعامل بانگ کشاورزی استان ایلام در مورد طرح پرداخت کارمزد به کشاورزانی که هنوز بهای محصول خود را دریافت نکرده اند نیز گفت: هنوز هیچ بخشنامه و دستور العملی در این زمینه برای بانک کشاورزی ابلاغ نشده است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار