امام جمعه ایوانکی:
امام جمعه ایوانکی با بیان اینکه دولت تا امروز توجهی به مشکلات شهرک‌های صنعتی ایوانکی نداشته است، گفت: دولت دوازدهم باید به رفع معضلات ایوانکی بپردازد.
کد خبر: ۴۵۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 01 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی کشمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره نگاه دولت به حمایت از تولید ملی اظهار کرد: دولت در سال‌های اخیر توجهی به حمایت از تولید ملی نداشته است.

وی ادامه داد: دولت در جهت رفع معضلات و مشکلات کشور به‌ جای به‌کارگیری ظرفیت‌های داخلی، چشم به بیرون دوخته بود که هیچ تأثیری در برطرف شدن مشکلات نداشت.

امام جمعه ایوانکی با تأکید بر اینکه حمایت از صنعت یکی از راهکارهای رونق تولید ملی است، تصریح کرد: حمایت از صنعت از اصول مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی و اجرای این سیاست مهم است.

کشمیر با اشاره به اینکه شمار زیادی از کارخانه‌ها تعطیل شده‌اند یا در آستانه تعطیلی قرار دارند، اضافه کرد: تعطیلی واحدهای تولیدی منجر به تعدیل نیرو شده است.

وی با بیان اینکه ایوانکی از بخش‌های صنعتی استان سمنان است، تصریح کرد: ایوانکی از سه شهرک صنعتی برخوردار بوده که ساختاری صنعتی به این بخش در استان بخشیده‌اند.

امام جمعه ایوانکی با تأکید بر اینکه دولت توجهی به مشکلات شهرک‌های صنعتی در ایوانکی نداشته است، اضافه کرد: اقدامی از سوی دولت در رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی ایوانکی نشده است.

کشمیر با اشاره به اینکه دولت دوازدهم باید مشکلات شهرک‌های صنعتی ایوانکی را برطرف کند، اظهار کرد: اگر دولت می‌خواهد آمار بیکاری را کاهش دهد، باید صنعت را مورد حمایت قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
مسجد شهرک ایوانکی سال هاست که نیمه کاره مانده ، از سو دیگر مشکل اب در تابستان در بعضی روزها هست و متاسفانه شهرک فاقد لوله کشی اب شرب است و فقط اب صنعتی وشور در دسترس هست که این خودش یک مشکل هست برای ما ساکنین دایمی شهرک.از سوی دیگر فضاهای سبز و اکثر میادین شهرک متاسفانه فاقد درختکاری و گیاه هستند. این در حالی است که اگر به درختکاری این شهرک اهمیت داده شود می تواند در اب و هوای شهرک بسیار موثر باشد. از طرفی با توجه به بزرگی شهرک رفت امد برای کارگرهای شهرک که ماشین ندارند خیلی سخته و متاسفانه سیستم حمل و نقل حساب شده ای شهرک ندارد و این موجب میشه اگر ماشین یا موتور نداشته باشی و محل کارت از بازارچه دور باشه باید مسافت زیادی برای خرید کردن پیاده طی کنی
امیدوارم با پیگیری مسئولین بزرگوار و دلسوز، حداقل بخشی از این مشکلات به زودی حل بشود انشاالله
فریبرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
شهرک ایوانکی اب شرب ندارد . لطفا به فکر ما کارگران و سرایداران این شهرک باشید باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار